Tera Vari - orba



host - 11.107 (?)
13.12.2015 13:27

Pánové - nezlobte se na mě, ale i v číně vědí kam se má točit rotavátor!!! Agzat kromě směru otáček ani neřešil pojezdovou rychlost. Teda řešil a to tak, že "dajte tam 8" kolesa". Pokud má někdo potřebu jednoosáku s rotavátorem asi jen těžko pořídí Agzat. To i Bertolini z Mountfieldu funguje luxusně oproti tomuto.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6   
                     
host - 11.107 (?), 13.12.2015 13:27

Pánové - nezlobte se na mě, ale i v číně vědí kam se má točit rotavátor!!! Agzat kromě směru otáček ani neřešil pojezdovou rychlost. Teda řešil a to tak, že "dajte tam 8" kolesa". Pokud má někdo potřebu jednoosáku s rotavátorem asi jen těžko pořídí Agzat. To i Bertolini z Mountfieldu funguje luxusně oproti tomuto.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.109 (?), 13.12.2015 13:48

Pane 11.107 13.12.2015 13:27,  v Číne toho skutocne uz davno vedia dost, ale v tejto konkretnosti toho nie je moc co vymyslat, lebo je iba malo moznosti, ako sa môzu otacat noze rotavatorov: 

1. Okolo zvislej osi dolava

2. Okolo zvislej osi doprava

3. Okolo vodorovnej osi dozadu vzhladom na smer pohybu stroja

4. Okolo vodorovnej osi dopredu vzhladom na smer pohybu stroja

5. Kombinacia vyssieuvedenych bodov 1. az 4.

  Svetovi vyrobcovia pouzivaju snad vsetkych 5 variant, a to bez troch vykricnikov. A navyse je dost ludi, co si pořídí Agzat, ked potrebuju rotavator, uz aj preto lebo v sortimente maju tiež viac druhov rotavatorov. Vyzvihnutie niektorych vlastnosti jednej znacky neznamena automaticky ponizovanej inej znacky, a ani dovod na zbytocny flame.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 13.12.2015 14:37

Nepotřebuji a nemám za potřebí vyzdvihovat či ponižovat nějakou značku a pokusím se toho vyvarovat. Ovšem kam se má točit rotavátor je světově známá věc a ani My dva na tom nic nezměníme. Jsou samozřejmě adaptéry, co se toří proti směru jízdy a třeba dvojnásobnou rychlostí, ale to už zase nejsou rotavátory ale třeba zakladače trávníků, kde jsou jiné požadavky na kvalitu a hloubku nakypření. Ruku v ruce s tím jde konstrukce jednoosáku se zaměřením na rychlost pojezdu a výkon motoru k tomu potřebný. Teď asi nedodržím k čemu jsem se v úvodu zavázal, ale nevím jak jinak říct, že výrobce Agzatu VVED v podstatě kašle na všechno a na všechny, nemíní si lámat hlavu se změnama technických řešení a vyrábí Agzat v podstatě tak, jak byl tehdy Povážským strojírnám předán z Libic tedy Agrozetu po vývoji a funkčních zkouškách v VÚZT. Dodnes nemají dorovnané převodové poměry pro použití čtyřtaktních motorů a převodovky jsou stále vlastně dvoutaktní. Za celou dobu nikdo nedal do tohoto stroje jakoukoli inovaci vylepšení či přizpůsobení současným požadavkům a tak není divu, že se nikdo ani nepokusil o změnu smyslu otáčení rotavátoru.

Nemám potřebu se nějak "uspokojovat" na úkor Agzatu, jen konstatuji fakta.

Nemám zapotřebí se nějak "uspokojovat" na Agzatu a nebo si něco vymýšlet

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 58.231 (?), 13.12.2015 16:55

Jezdil jste s ním nebo jen tak žvaníte. Pro mě není důležité, jestli se to nějakému teoretikoví líbí nebo ne, pro mě je důležité, že funguje a to dobře a bez poruchy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.109 (?), 13.12.2015 17:08

Zdravim p..11.107,  v zasade s vasim prispevkom z 13.12.2015 14:37 suhlasim, hlavne s jeho druhou polovicou, kde uvadzate nedostatky dnesneho vyrobcu Agzatov. Hlavne preto, ze vsetko je pravda. Zialbohu,  ano-kaslu na zakaznikov,  ano-doteraz nevyriesili rozdiel otacok pre 4T motory, ano-doteraz neinovuju ani tam, kde by sa inovovat očividne dalo, ano-v podstate kaslu na vsetko...

    Dokonca si ani nemyslim, ze Agzat je najsuper produkt, ale nemozem suhlasit s tym, ako tu niekto uvadza, ze sa s tym nesenym kardanovym rotavatorom neda robit, ked mi roky-rokúce spracovava podu tak ako potrebujem: kvalitne a s podstatne mensou namahou, resp. takmer bez namahy. A to pri vsetkych tych mouchach, ktore má...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 16.12.2015 17:47

Bohužel někteří z Vás zde mají pravdu. Agzat vůbec nikam nepostupuje, což jej značně degraduje. Už spojení orební převodovky s vysokým těžištěm mi přijde šílené, protože na sečení je potřeba lehčí stroj s nízkou výškou a takovou váhou, aby se s ním majitel nemusel prát. V tomhle má Vari se svými převodovkami navrch - nejen, že za ty léta stále inovují (317ka s jiným upínáním tažných prvků na nápravě, celolitinová skříň, integrované odvzdušnění skříně pro zabránění poškození gufer šnekového kola;;   316 ka s vypínáním náhonu, větším rozchodem kol a dušemi), ale vylepšují i příslušenství.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 90.82 (?), 17.12.2015 15:19

No, sucasny vyrobca Agzatu sice neinovuje, ale napr. prevodovka je pevna, spolahliva, videl som ju napr. bezproblemovo prevadzkovat s hovadsky silnym 360ccm motorom cca 12KW,   bez straty desiatky.

  Tiez neseny kardanovy rotavator Agzat ma svoje prednosti ( v ramci svojich konstrukcných limitov), na ktore sa rotavatory s nozovymi sustavami miesto kolies nechytaju. Kto nepotrebuje nadstavby "komunal" tomu Agzat moze bezproblemovo sluzit ku spokojnosti vela rokov.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 18.12.2015 20:09

Takový motor můžete provozovat i na Varině, ale je to o rozštípání vnitřností převodovky, protože ta neunese točivý moment, který generuje takový motor. Výrobci dobře vědí, proč takové pohonné jednotky nepoužívat - jsou moc těžké a výkon je zbytečně vysoký. Navíc si nedokážu představit, co to udělá se spojkou, ta musí trpět jako hrom. Motor s obsahem do 200 ccm je tak ideální řešení z hlediska výkonu, spotřeby a potřebné spolehlivosti.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
<  6   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika