Stihl FS130, FS310 nebo FS350
|
|
 |
 |
HH - Stříbrný Zahrádkář (154) - 94.115 (?) 14.10.2008 11:46
FS 130 a 310 mají identický motor 4MIX liší se žacím ústrojím (FS 130 má kotouč 255mm), 310 a 350 jsou těžší a mají shodné profi žací ústrojí (kotouč 300m, dimenzovanější převodovka, lepší antivibrační systém), FS 350 je dvoutakt, má o něco větší výkon, subjektivně je hlučnější, jde rychleji za plynem než čtyřtakt, FS 310 je čtyřtakt, nižší emise a spotřeba, příjemnější zvuk, vyšší kroutící moment. FS 310 má v základu komfortní popruhy. Ve všech se používá směs benzinu s olejem (čtyřtakty u STIHLu jsou mazány směsí), pro 130 a 310 je vhodnější olej HP ultra se sníženou karbonizací. HH
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 249.7 (?), 14.10.2008 11:05, zobrazeno: 10402x
Uvažuji o koupi křoviňáku na středně velkou zahradu, je tam občas divočina (krtince, kopřivy, lehlá tráva, nálety, maliny). Po zkušenostech s Alko už chci něco normálního a značkovýho. Sekal bych s tím tak 4x ročně. Nevíte jaký je v praxi rozdíl mezi Stihl FS 130 / FS 310 / FS 350? Cenový rozdíl je minimální.
Díky, Radek
|
|
 |
|
 |
 |
|
HH - Stříbrný Zahrádkář (154) - 94.115 (?), 14.10.2008 11:46
FS 130 a 310 mají identický motor 4MIX liší se žacím ústrojím (FS 130 má kotouč 255mm), 310 a 350 jsou těžší a mají shodné profi žací ústrojí (kotouč 300m, dimenzovanější převodovka, lepší antivibrační systém), FS 350 je dvoutakt, má o něco větší výkon, subjektivně je hlučnější, jde rychleji za plynem než čtyřtakt, FS 310 je čtyřtakt, nižší emise a spotřeba, příjemnější zvuk, vyšší kroutící moment. FS 310 má v základu komfortní popruhy. Ve všech se používá směs benzinu s olejem (čtyřtakty u STIHLu jsou mazány směsí), pro 130 a 310 je vhodnější olej HP ultra se sníženou karbonizací. HH
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 249.7 (?), 14.10.2008 12:01
Perfekt, dík za reakci. Mě překvapuje, že se tyhle zajímavý informace na stránkách Stihl nedočtu. Skočím se podívat do prodejny na tu FS310, třeba mi padne do oka. Těch pár kilo a tisícovka navíc není až tak problém. Nejsou se čtyřtaktama nějaké "obecné" problémy, nebo je na ně spoleh?
Pokud mají 130 a 310 stejný motor a na 310ku se dává o 5cm větší kotouč, není problém s výkonem - utáhne to ten motor bez problému?
|
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 14.10.2008 21:23
Rozdíl není v motoru, ale trubce, úhlovém převodu atd. 4MIX je zajímavý tím, že nemusíte mít dva kanistry a motory zatím šlapou. Nemám žádnou opravu, jen údržby!
Radek
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 14.10.2008 22:26
Zaplať bůh, protože když vidím ty ventilky, začínám nakupovat speciálně zakroucené peany a pinzety!
Radek
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|