Stihl FS 130 4-mix



host - 90.168 (?)
25.9.2010 14:48

Něco tam je nevyvážené nebo ohnuté a proto to vibruje. Může to být cokoliv co se točí. I když to najdou a opraví, tak nevíte co všechno se vibracema poškodilo (a projeví se to třeba až po několika letech - po záruce).  Jestli dobře počítám, tak to je třetí opakování stejné vady, tak bych to vyreklamoval za jiný kus nebo si nechal vrátit peníze.   Gl.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
   
host - 184.155 (?), 25.9.2010 0:07

Ano, taky mám zkušenost, značně odlišnou od všech ostatních. Uvítal bych, kdyby se mohl vyjádřit někdo ze srvisáků Stihlu. Po pročtení všech diskuzí sem si nakonec vybral Stihl, i když byl prakticky nejdražší a nedá se říct, že bych "nějakou tu tisícovku" nemusel řešit, uplně naopak. Ale při představě, že místo sekání lítám do servisu, nebo se zoufale snažim nastartovat a podobně sem se z těch lepších značek rozhodl a nadchnul pro Stihl, nejvíc se mi líbil a mám prodejce blízko, to přesto, že konkurence nabízí srovnatelné modely buď levněji, nebo aspoň s výbavou navíc, třeba strunovou hlavou. Ne chtěl sem Stihl, nejprve FS 100, pak sem za pomoci kreditní karty ještě přitlačil na FS 130, aby na těch zarostlých 2500m bylo dost výkonu.

Nejdéle jsem s ekal hned napoprvé, asi půl hodiny, víc sem kuli hodně nepříjemným vibracím prostě nevydržel - bylo mi to divný, protože tady někdo psal, že mu s tim seká i manželka, ptal sem se tady na fóru, ale nic zvláštního jsem, se nedozvěděl, takže to vypadalo, že si prostě musim zvyknout. Dobře, příště sem sekal asi 20 minut a ejhle, motor se mi kutálí pod nohama. Prostě odpadl. Donesu k prodejci (sobota dopoledne), ten motor nasadí a pošle mě sekat. Sekám odpoledne 10 minut, nervózně pokukuju na motor a neni to neuróza, nezdá se mi to, už se zase sune z nosné tyče dolu. Fajn, zas o víkendu nic neposekám. V pondělí donesu k prodejci, ten to vezme na odvoz do servisu, tam se jim to nezdá, pošlou na centrálu Stihlu. Ještě se jim to nestalo, je to druhá reklamace za tři roky. Na centrále vymění gumovou objímku, která se rozpadla a vrátí coby v pořádku. Dobře, stane se, je to výjimka, skoro tak pravděpodobná jako výhra ve sportce, nikdo jiný potíže nemá a já už teď taky budu jen sekat a sekat. Ano, budu, dalších 10 minut. Vibrace jako prase, hm, asi sem si ještě nezvyk. Když tu pro změnu odpadne celý spodek - hnací hlavice s úhlovým převodem a žacím nožem. Nosná trubka vejpůl. Technici, to se fakt nepozná, že má stroj před sebou 10 minut života?

Takže zítra to tam nesu znovu, půjde to na reklamaci a o víkendu - správně, opět neposekám, protože jsem si koupil nejdražší bezproblémový stroj. Co mi radíte dál, mám si vzít nový kus (možná že v servisu tu trubku i slepí)? Vždyť mi to ještě neuseklo ani jednu nohu, tak co.
Omluva všem, kteří to přečetli, ale fakt sem z toho nepříčetnej.

M.Š.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 181.127 (?), 25.9.2010 7:47

  Tu je dôležité čím ste kosily?Odniesli ste stroj do servisu aj zo žacím nástrojom? Toto sú typycké príznaky nevyváženého nástroja alebo varianta 2 - máte na pozemku pevné prekážky do ktorých stroj narážal.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 112.250 (?), 25.9.2010 9:09

vysoké vibrace ukazují nejspíše na nevyvážený nástroj, můžete prosím vyfotit nůž z obou stran a detail středové díry také z obou stran?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 90.168 (?), 25.9.2010 14:48

Něco tam je nevyvážené nebo ohnuté a proto to vibruje. Může to být cokoliv co se točí. I když to najdou a opraví, tak nevíte co všechno se vibracema poškodilo (a projeví se to třeba až po několika letech - po záruce).  Jestli dobře počítám, tak to je třetí opakování stejné vady, tak bych to vyreklamoval za jiný kus nebo si nechal vrátit peníze.   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 127.233 (?), 25.9.2010 15:25

Přesně tak, třetí stejná závada, problém se nepodařil vyřešit- buď výměna za nový jiný stroj nebo vrácení peněz. Jak občas říkám, skládají to lidi a ti občas dělají chyby... Ale že na to nepřijdou ani nadvakrát v servisu? Zajímavé. Každopádně zkontrolujte správně nasazený vystřěděný nástroj (kotouč), jestli ho v servisu objeví blbě nasazený můžete si za všechno sám!!! Předpokládám, jak výše píšete, že to není Váš první stroj, a neměl by být v tomto problém.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 184.155 (?), 25.9.2010 23:26

Všem díky za reakce a názory! Tak tomu bych věřil, že to bylo špatným vyvážením či vystředěním. Od prodejce by to mělo být rovnou připravené na práci, sekal sem původním trojzubcem, převážně kopřivy a maliní, žádná kolize s pařezem či šutrem. A hlavně když to bylo na servisu, s celkem závažnou vadou, čekal bych, že to někdo aspoň nastartuje, vezme do ruky a přidá plyn, pak by to musel by poznat okamžitě, že něco není v pořádku. Dával sem to tam samozřejmě komplet i s trojzubcem, tak jak sem s tim sekal. Jak řikám, po návratu ze servisu už po 10 minutách(!) práce se ta nosná trubka rozskočila na dva kusy, takže sem to tam odnesl znova, teď už ne na opravu, ale na vrácení peněz. Možná že kdyby to prve seřídili, tak by mi to ruplo až po nějakym čase, jak píšete, tak možná dobře že se na to vykašlali. Bohužel už to nemůžu vyfotit. Každopádně jsem ji měl novou začátkem srpna a za celou dobu jsem nevysekal ani tři nádrže, takže zkáza šla opravdu dost rychle. Proto sem chtěl Stihl, abych netrávil čas reklamacemi a běháním po servisu :-) Ale musím přiznat, že motor startoval výborně...

Taky mi vadí, že ani v případě opakované reklamace a evidentně neopravitelně zničeného stroje nemůže prodejce udělat nic jinýho, než sepsat reklamaci a předat do Stihlu. Kdyby mi na místě vrazil do ruky novou sekačku, možná k tomu něco z příslušenství jako pozornost na "uchlácholení", tak bych asi měl kecy, ale měl bych čim sekat, tak bych to přijal a doufal, že ten zmetek co sem měl byla extra výjimka a jede se dál. Takhle ale přicházejí o zákazníka - ač sem se pro tuto značku předtím nadchnul.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 239.112 (?), 26.9.2010 12:42

Už jsme s kolegou z práce na takové téma hovořili a došli k závěru, jak charakterizovat dnešní dobu - "vše jen pro výkon". Každý rok zvedání výkonu - produkce o 10 % i více. V každé firmě se ze tím ženou.Mnoho dříve kvalitních výrobků známých firem už žije jen z pověsti. Každý druhý výrobek, který koupím - od elektroniky až po zahradní techniku - tak reklamuji z důvodu nějaké podstatné vady - např. elektrická sekačka nefunguje - zjistí se vadný síťový spínač, reprosoustavy SONY - krabice neporušená a po rozbalení roztříštěné přední plastové mřížky i s plátnem. Prostě při výrobě šlo o "výkon". Proto je dnes mnohem důležitější než dříve mít servis co nejblíže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 90.168 (?), 26.9.2010 13:20

Řekl bych, že máte smůlu na kus u jinak výborného stroje. Servis jednoznačně není dobrý - pokud by ho nastartovali, tak by si vysokých vibrací museli všimnout.

Pokud jde o třetí opakování stejné opravitelné vady, nebo o neopravitelnou vadu, tak si můžete vybrat mezi opravou/ výměnou stroje/ vrácením peněz. O oprávněnosti reklamace rozhoduje prodejce, měl o tom rozhodnout hned na místě, pokud to nedokázal tak někam poslat na posouzení. Pokud na místě uznal že je reklamace oprávněná, tak jste si hned mohl vzít zpět svoje peníze.   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 209.77 (?), 2.6.2013 7:41
Jen to doplním,4mix mám 3roky a používám ho i na sekání obce 12000m2 vyžínané plochy a je to v tomto obsahu to nejlepší co se nabízí, navíc s klidným brumlavým zvukem-do zástavby nejlepší.Olej vyhovuje např. polosyntetika od oregonu, nebo syntetika od stihlu, servis to ještě nevidělo, navíc stihl dává 5let záruku na zapalování, ostatní závady bývají většinou chyba majitele-nemazán převod, špatná směs, nárazy na překážku apod.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika