Stará sekačka PS50 Agro



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?)
12.7.2009 21:32

Mám za sebou celkem bohaté zkušenosti s přísadami do olejů a musím uznat, že ani jedna vysloveně nebyla nefunkční. Rozdíl je ale v dlouhodobém účinku a také v tom, co pomáhá přípravku takto účinkovat. Každá látka, mechanického charakteru způsobuje v motoru mimo pozitivního působení i negativní jevy (ucpávání filtru, odloupání z povrchu). Mezi ty známé přísady patří teflon, měď, keramické částice v nosném oleji. Způsob aplikace a nanesení na kluzné plochy je podobný a většinou je třeba tlak a vyšší teploty. Po vyzkoušení různých přípravků bych Vám doporučil zkusit Metaltec 1, který má jiný princip nanasení kluzné vrstvy. Je to chemická vazba na kov a v nosném oleji, který je červeně zbarvený není mech. kluzná příměs. Po velmi zajímavých výsledcích na opotřebených motorech jsem přesvědčen, že to zabere. Neuvádíte, jaký máte motor 2T, nebo 4T. Tím by se lišila aplikace, v každém případě bych doporučil cca 50 ml aplikovat do válce(vyšroubovat svíčku) 2 krát ručně protočit motor a nechat 24 hod. působit. Potom dle motoru přidat do oleje 100ml na 1ltr, nebo do 2T 100ml na litr oleje, který se používá k vytvoření pohonné směsi. Běžně preventivně 50ml. Můžete samozřejmě vyzkoušet co chcete, pořád to bude možnost, jak prodloužit provoz motoru, bez nutnosti GO. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Henry - (6) - 224.8 (?), 12.7.2009 18:16, zobrazeno: 3862x
Prosím, mám dotaz na tuto sekačku.Je stará asi 15 let a motor je asi vyběhlí.Zajímalo by mne jestli by pomohlo nalít do oleje keramický utěsnovač za cca 1000kč.Olej musím dolévat skoro jako do pily.Nádrž benzínu a dolít olej.Jinak sekačka je nezmar.Má litěné šasí a pojezd za 10 let provozu co ji mám jen jedna závada. Děkuji za případnou radu.
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 12.7.2009 21:32

Mám za sebou celkem bohaté zkušenosti s přísadami do olejů a musím uznat, že ani jedna vysloveně nebyla nefunkční. Rozdíl je ale v dlouhodobém účinku a také v tom, co pomáhá přípravku takto účinkovat. Každá látka, mechanického charakteru způsobuje v motoru mimo pozitivního působení i negativní jevy (ucpávání filtru, odloupání z povrchu). Mezi ty známé přísady patří teflon, měď, keramické částice v nosném oleji. Způsob aplikace a nanesení na kluzné plochy je podobný a většinou je třeba tlak a vyšší teploty. Po vyzkoušení různých přípravků bych Vám doporučil zkusit Metaltec 1, který má jiný princip nanasení kluzné vrstvy. Je to chemická vazba na kov a v nosném oleji, který je červeně zbarvený není mech. kluzná příměs. Po velmi zajímavých výsledcích na opotřebených motorech jsem přesvědčen, že to zabere. Neuvádíte, jaký máte motor 2T, nebo 4T. Tím by se lišila aplikace, v každém případě bych doporučil cca 50 ml aplikovat do válce(vyšroubovat svíčku) 2 krát ručně protočit motor a nechat 24 hod. působit. Potom dle motoru přidat do oleje 100ml na 1ltr, nebo do 2T 100ml na litr oleje, který se používá k vytvoření pohonné směsi. Běžně preventivně 50ml. Můžete samozřejmě vyzkoušet co chcete, pořád to bude možnost, jak prodloužit provoz motoru, bez nutnosti GO. 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Bazén Vario V6 - nutnost obsypávky?22.6.2025
Filtrace kohoutkové vody13.6.2025
Filtrace kohoutkové vody12.6.2025
Napojení na novou kanalizaci11.6.2025
Filtrace kohoutkové vody11.6.2025
Napojení na novou kanalizaci10.6.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika