Mám za sebou celkem bohaté zkušenosti s přísadami do olejů a musím uznat, že ani jedna vysloveně nebyla nefunkční. Rozdíl je ale v dlouhodobém účinku a také v tom, co pomáhá přípravku takto účinkovat. Každá látka, mechanického charakteru způsobuje v motoru mimo pozitivního působení i negativní jevy (ucpávání filtru, odloupání z povrchu). Mezi ty známé přísady patří teflon, měď, keramické částice v nosném oleji. Způsob aplikace a nanesení na kluzné plochy je podobný a většinou je třeba tlak a vyšší teploty. Po vyzkoušení různých přípravků bych Vám doporučil zkusit Metaltec 1, který má jiný princip nanasení kluzné vrstvy. Je to chemická vazba na kov a v nosném oleji, který je červeně zbarvený není mech. kluzná příměs. Po velmi zajímavých výsledcích na opotřebených motorech jsem přesvědčen, že to zabere. Neuvádíte, jaký máte motor 2T, nebo 4T. Tím by se lišila aplikace, v každém případě bych doporučil cca 50 ml aplikovat do válce(vyšroubovat svíčku) 2 krát ručně protočit motor a nechat 24 hod. působit. Potom dle motoru přidat do oleje 100ml na 1ltr, nebo do 2T 100ml na litr oleje, který se používá k vytvoření pohonné směsi. Běžně preventivně 50ml. Můžete samozřejmě vyzkoušet co chcete, pořád to bude možnost, jak prodloužit provoz motoru, bez nutnosti GO.