Uvedu Vás trochu do reality. Značky odešly od ložisek především z důvodu hmotnosti a celkem velké poruchovosti v profi provozu! SOLO 140 (např.) je typickým profi strojem (ač se již neprodává) a nesetkal jsem se u nich s jiným, než celistvým uložením hřídele, proč asi? Naopak, několikrát jsem řešil "značkové profi " stroje, kde ložiska a to ať již kluzná, nebo valivá "odcestovala" do prostoru u převodovky, vibrace sice byly vyšší než standart, ale nikoliv obrovské! Vždy však příčinou této závady byl nesprávně nabroušený nůž (nevyvážený)! Ano, setkal jsem se i se SOLO kde kluzná uložení byla "sjetá", ovšem po nasazení převodovky v dobrém stavu se vibrace výrazně snížili! Takže jen o uložení hřídele to také není. Jinak bych rád od Vás slyšel jaký že je rozdíl mezi kluzným, děleným uložením a ložisky ve výrobní náročnosti? Argument cenou jsem ochoten akceptovat. Celistvé uložení rozhodně není málo efektivní, pokud je provedeno na úrovni, nemají ho jen u SOLO, ale i např. STIHL!