Pro 142.53: Smát se nebudu, protože i v mém okolí jsou takto používány různé motory pocházející z těchto strojů. Dva pístní kroužky nejsou standartem u této třídy, nikasil je standartem u všech solidních značek a ve vyšších třídách tvrdokov. Starší modely motorů 323 a 325 (vyráběn od r. 2002) trpí na osazení karburátorem ZAMA C1Q, kde ventilek čerpání často nedrží a dochází k nassávání vzduchu do karburátoru. Čerpadlo paliva je občas také zdrojem potíží a zasekávající se startování, po zahřátí, je u jednoho stroje častou závadou. Několik strojů přichází v sezoně o zapalovací svíčku, tam si však netroufám hodnotit, zda je to zapalováním, nebo použitým palivem. Ostatní závady se vás netýkají, neboť jsou na součátech křovinořezu. Nechci ale všechny 323/325 odsuzovat, vím o několika strojích, které jsou bez potíží. Je pravda, že výrobce začal tyto osazovat motory E-TECH II.
Pro 191.39, dohadování není mým úmyslem, napadne-li mne takto někdo, vězte, že bránit se budu. Za rok mi projde rukama dost strojů různých značek, dost jich prodám a zatím se my nestalo, aby zákazník přišel se stížností, že jsem mu doporučil něco, co mu nevyhovuje. Zde se snažím poradit a pomoci v tom o čem něco vím, nikdy však jen z doslechu! SOLO 129 není zázrak techniky, ale pro váš účel dostačující, hlavně pro to co jste napsal (cena 8 tisíc). Tento model, stejně jako jiné od jiných značek, prošel také vývojem a otázka poruchovosti se postupně zmenšila na závady způsobené nevhodným nasazením, neúdržbou. Konkrétně dbejte řádného čištění vzd. filtru, kvalitní palivo je také základem.
Radek