Servis Mountfield



host - 224.202 (?)
16.5.2011 12:01

zkušenost akorát s křoviňákem - před 5ti léty - doba 2 roky... 
1. koupený v akci v předjaří.. po druhém sečení reklamace - motor se dusil - týden čekání, prý špinavá svíčka, směs v kanistru přímo od nich...  reklamaci neuznali a tak jsem zaplatil cca 300 za vyčištění...
2. po dalších dvou sečení stajná reklamace - to už jsem upozornil, že mám pořád směs od nich... až když jsem se nenechal, uznali reklamaci, údajně vyměnili svíšku a něco v karburátoru...
3. na sklonku léta začal špatně startovat... další reklamace - chtěl jsem vrátit peníze, ale to prý ne, že to není stajná závada, uhádal jsem aspoň výměnu za jiný kus...
4. další jaro po zimě jsem to šel raději nechat zkontrolovat před sezonou - 350 Kč za servisní hodinu
5. v červenci asi po pátém sečení se zadřela úhlová hlava... to už jsem uhádal vrácení peněz, ale čekal jsem asi 3 měsíce, než mi je vrátili...
Nicméně, při každé mé návštěvě servisu mne nezapoměli lámat do dalších výroblů a doplňků...

Ať si každý udělá obrázek sám.

Můj - schválně přehnaný - názor:  Bédova strategie je, dostat vás co nejčastěji k nim a tam vás můžou obchodníci masírovat, abyste si koupili další a další šmejdy a nesmysly a tím vás budou vidět a masírovat častěji a častěji... :-D

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
            
host - 93.12 (?), 27.2.2011 18:32

Závada pojezdu. Tři týdny tam stála, když sem si ji vyzvedával málem sem jí nepoznal, umytá, nablýskaná, nové pokličky v kolech. Zaplatím, poděkuju a druhý den na zahradě zjišťuju že pojezd stále nejede .

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 224.202 (?), 16.5.2011 12:01

zkušenost akorát s křoviňákem - před 5ti léty - doba 2 roky... 
1. koupený v akci v předjaří.. po druhém sečení reklamace - motor se dusil - týden čekání, prý špinavá svíčka, směs v kanistru přímo od nich...  reklamaci neuznali a tak jsem zaplatil cca 300 za vyčištění...
2. po dalších dvou sečení stajná reklamace - to už jsem upozornil, že mám pořád směs od nich... až když jsem se nenechal, uznali reklamaci, údajně vyměnili svíšku a něco v karburátoru...
3. na sklonku léta začal špatně startovat... další reklamace - chtěl jsem vrátit peníze, ale to prý ne, že to není stajná závada, uhádal jsem aspoň výměnu za jiný kus...
4. další jaro po zimě jsem to šel raději nechat zkontrolovat před sezonou - 350 Kč za servisní hodinu
5. v červenci asi po pátém sečení se zadřela úhlová hlava... to už jsem uhádal vrácení peněz, ale čekal jsem asi 3 měsíce, než mi je vrátili...
Nicméně, při každé mé návštěvě servisu mne nezapoměli lámat do dalších výroblů a doplňků...

Ať si každý udělá obrázek sám.

Můj - schválně přehnaný - názor:  Bédova strategie je, dostat vás co nejčastěji k nim a tam vás můžou obchodníci masírovat, abyste si koupili další a další šmejdy a nesmysly a tím vás budou vidět a masírovat častěji a častěji... :-D

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 106.217 (?), 20.5.2011 15:57

Přeji dobrý den všem.

Připojuji zkušenost se servisem v Mountfieldu...

Od Mountfielda máme již celkem dost věcí (drtič větví, 2 sekačky, křoviňák, sněhovou frézu). Dávali jsme do opravy sekačku od nich (stáří cca 10 let). Při příjmu jsem si chválil přístup technika, vše OK. Sekačka se dusila a stále černá svíčka, ale vše jelo. Technik řekl, že to bude oprava cca za 500 kč, prý asi membrána v karburátoru. Pokud by měla být oprava dražší, budou nás kontaktovat.

Po 8 dnech telefon, že oprava bude stát 5.500 kč. Na základě tohoto telefonátu jsme se rozhodli, že logicky opravovat nebudeme a počkáme, až sekačka úplně klekne.

Přijeli jsme do servisu se slovy, že si jedeme pro neopravenou sekačku a předali jsme servisní list technikovi. Hned nám nabídl za tu původní sekačku slevu 20% na novou. O nové jsme velice silně uvažovali - opět od Mountfielda (vybrali jsme nejvyšší model za cca 29 000 kč - máme celkem velkou zahradu). Řekli jsme ale, že tuto dojedeme do konce, tak že zatím ještě vyčkáme.

Technik ji tedy přivezl a teprve pak se začaly dít věci... Motor byl rozebrán do šroubku, hlava dole, nová olejová náplň pryč, no prostě na kousky. Tady to tedy máte, řekl technik. Nestačili jsme se divit. Oponoval jsem s tím, že jsem předával celou sekačku v 1 kuse a poznamenal jsem, že byla funkční, tak jestli toto opravdu myslí vážně... Dali mi přečíst servisní list, kde měli napsáno něco ve smyslu, že oprava končí nesouhlasem s cenou, nebo tak nějak. Marně jsem se jim snažil vysvětlit, že toto není úplně nejlepší přístup k zákazníkovi, zda na tom všem trvají. Prý to dají dohromady, ale bude to stát peníze. Nechápal jsem a marně se snažil zjistit, proč to rozebírali, když již věděli, že oprava bude dražší, než domluvených 500 kč (membránou to prý nebylo)...

Každopádně jsem asi po 10ti minutách, rudý vzteky, sekačku posbíral, nandal do pytlíku všechny díly a odvezl domů. Tak jsem ji vyhodil z kufru a obratem jel pro jinou, ale již ne do Mountfielda. Koupil jsem za 17 000 kč Hondu se stejnými parametry, jako byla ta sekačka u Mountfielda za 29 000 kč.

Toto pro mě bylo veliké ponaučení. Do firmy Mountfield již nikdy nevkročím a nekoupím tam ani mrňavé hrabičky. Jsou to zloději, kteří se snaží z normálních lidí jen vytáhnout peníze. Opravy po záruce nepřipadají v úvahu, rovnou Vám nacpou nový produkt. Nechcete, máte smůlu.

Doufám, že tyto PRAVDIVÉ řádky odratí slušné lidi, aby jim rvali svoje peníze za předražené produkty.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 83.1 (?), 24.5.2011 21:22
Pěkně napsáno bohužel pravdivě. U Mounfieldu bych si nekoupil ani špunt do bazénu. Pracuji v servisu zahradní techniky a když se nám tam objeví nějaký kus od této super firmy tak mě vstávají vlasy hrůzou na hlavě. Samé šmejdy a pokud jsem nucen u nich náhodou zakoupit nějaký díl, protože jinde jsem ho nesehnal, tak další zděšení při zjištění ceny. Víc už raděj psát nebudu, nebo ještě řeknou že je pomlouvám.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 133.163 (?), 16.5.2011 14:48
Minulý týden jsem dával do servisu el. rotavátorek bo mi nešel "nastartovat", ani se z motoru nezakouřilo, ani nesmrdí, ani nevyhodila tepelná ochrana, prostě jsem jen udělal mezi záhonky přestávku a už ani neškytl. Přístup servisního technika prozatím hodnotím 1, uvidím co bude dál, jaká bude závada a jaký přístup.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 155.12 (?), 20.5.2011 19:21
Dnes přišla SMSka že si mám el. motyčku vyzvednout, byl to vadný spínač, postup hodnotím nadále za 1.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika