Takže fukar funguje, jen bych se rád podělil o zkušenosti při jeho zprovoznění.
Dal jsem do něj svíčku brisk P17Y na místo torch L9T
Má někdo přehled jaký je převod teplotních čísel obou těchto značení? O té torch už tu někdo psal že je tak na 30hodin provozu.
Když mi původní svíčka odešla marně jsem se snažil startovat, až se mi začal z motoru ozývat takový zvonivý zvuk. Při vyndání svíčky (otáčení bez komprese) zmizel. Hledal jsem všechno možné, zda neškrtá pól o magneto...
S novou svíčkou jsem nastartoval a zvuk po pár vteřinách zmizel.
Moje vysvětlení je že ojničniční ložisko je vyběhané, a při marném startování se z něj vymyl olej, a vůle se projevila tímto zvoněním?
Nakonec to dopadne že čínský motor skončí né na setření nikasilu, ale na špatné ojniční ložisko?
Lubor