Sekačka na 3 ha zahradu



host - 197.53 (?)
6.12.2010 13:54

Tazateli doporučuji pročíst celý tento odkaz.   

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
                     
host - 4.243 (?), 23.11.2010 15:02

PP zase bodujete! Šikmá deska-to je to co jsem myslel tou točící se podložkou šejdrem. Taky mě to mohlo napadnout. Zapoměl jsem uvést, že v té převodovce jako "čistící" prvek jsou jen a pouze magnety a to myslím dva. Je mě líto, že neumím psát tak, aby to každý pochopil. Hledám co nejjednoduší výrazy, podle mne a to asi není to nej. Raděj už nebudu nic popisovat, ale zase je mi líto lidí aby naletěli nebo měli od podavačů zkreslené představy. Zase tak chytrých lidí jako jsem já, je tu spoustu, nejsem žádný odborník, tak snad někdo poradí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 23.11.2010 13:06

Ano já vím, že píšu choticky a líp to bohužel neumím. Počkejte prosím na 191 214, ten vám to snad popíše srzumitelněji nežli já a má na to snad i podobný názor.