Sekačka Honda nebo Stiga?



host - 48.106 (?)
19.6.2016 15:20
Nastavení ventilů není o tom, že motor dál nepojede. Nastavení ventilů zajišťuje ideální výkon motoru a minimální splodiny. Na starém briksu jste nenastavoval ventily, jelikož nejdou nastavit a motory jedou čím dál s menším výkonem, hrozné splodiny a špatné starty. Starý briks si k Hondě ani nečichne. Karburátor je u starého brikse parodie na karburátor, nejde seřídit směs. Honda má plnohodnotný karburátor. Rozvodový řemen má motor OHC a o tom v briksu ještě neví. Benzín s bio zajistí stejný problém po zimě u briksu, jako u Hondy, Suzuki, Yamahy. Fakt to není o tom poznat velká písmena a dva názvy motorů.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
                     
host - 230.185 (?), 19.6.2016 12:21

Zaujímalo by ma koľkokrát ste nastavovali alebo kontrolovali ventily na starých briggsoch?

 Koľkokrát ste videli briggsa nedržať voľnobeh.

Koľkokrát ste menili karburátor na briggse.

Koľkokrát ste riešili rozvodový remeň na briggse.

Honda je slušný stroj, neni však ničím výnimočná.Pokiaľ začnete porovnávať výkony podľa noriem prídete ku tomu že sú parametrami veľmi podobné.A zo spoľahlivosťou je to podobné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.98 (?), 19.6.2016 13:35


Tak třeba já :

/Honda 537 HRX, stáří 10let/

ventily kontrolovali v servisu při záruční výměně oleje naposledy před 5 lety,

volnoběh drží už 10 let,

karburátor neměněn nikdy,

rozvodový řemen neměněn nikdy.

Co tím tedy chtěl básník říct je mi záhadou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.185 (?), 19.6.2016 14:18

Čítanie neznamená len vedieť písmenká.Treba pochopiť aj zmysel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 236.134 (?), 19.6.2016 14:29

Nieco tiez môžem pridat zo skusenosti s motormi Honda:

Netvrdim, ze motor Honda GCV (GSV) je vynimocny, ako si mozete precitat. Ale nie je narocnejsi na udrzbu ako ZROVNATELNE sucasne 4T motory. STARE Brigsy nie su zrovnatelne ani vykonom, ani spotrebou ani emisiami.  

Rozvodovy remen v GCV zatial iba 14 rokov, vyrobca píše celozivotnost rozvodoveho remena v motore bez vymeny.

Karburator v GCV zatial iba 14 rokov, dalej sa uvidi. Ale netvari sa na vymenu.

Volnobeh drži, navyše startuje na volnobeh aj uplne studeny (drobna uprava ovladania sytica, zdalo sa mi dost brutus startovat studeny nepremazany motor na plne otacky) 

Uzitocnejsie bude pripomenut si zname chyby uzivatelov, ktore nasledne vedu k najcastejsim problemom s motormi Honda: 

1. Pouzivanie nekvalitnych benzinov od pofidernych zdrojov a(alebo)  ponechavanie sucasnych euro-bio-sračko-benzinov dlho v karburatore.

2. Meranie hladiny oleja v motore GCV (GSV) nespravne zasrobovanim mierky do drziaku a nasledne prevadzkovanie motora s nedostatocnym mnozstvom oleja.

3. Pouzivanie nevyhovujucich olejov v motore podla vzorca - napr. ked na olej od kámoše moze behat švagrov zetor x-rokov, tak ta mala honda musi tiez.

4. Ponechavanie stareho oleja v motore na zimnu odstavku. Vyrobca predpisuje vymenit motorovy olej pred odstavenim motoru na zimu, t.j. novy olej v motore pri sezonnej odstavke.

  Ak je uzivatelske nedodrzovanie  navodu na udrzbu od vyrobcu tym problemom,  nie je to chyba motora.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.185 (?), 19.6.2016 15:21

Aha, takže tu ide o to komu ide dlhšie motor.Takže preštite toto.Solo rok výroby 1978,dvojvývodový Briggs v dnešnom ponímaní Sprint.Dovezený niekde okolo roku 1994.Od vtedy iba bežná údržba a jedna cievka.Ale po 35rokoch si to zasúži.

  Nikto netvrdí že Hondy sú zlé.Dovolil som si povedať len to že nie sú výnimočné.Sú to bežné motory zo svojimi výhodami a aj nevýhodami.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 19.6.2016 15:20
Nastavení ventilů není o tom, že motor dál nepojede. Nastavení ventilů zajišťuje ideální výkon motoru a minimální splodiny. Na starém briksu jste nenastavoval ventily, jelikož nejdou nastavit a motory jedou čím dál s menším výkonem, hrozné splodiny a špatné starty. Starý briks si k Hondě ani nečichne. Karburátor je u starého brikse parodie na karburátor, nejde seřídit směs. Honda má plnohodnotný karburátor. Rozvodový řemen má motor OHC a o tom v briksu ještě neví. Benzín s bio zajistí stejný problém po zimě u briksu, jako u Hondy, Suzuki, Yamahy. Fakt to není o tom poznat velká písmena a dva názvy motorů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.185 (?), 20.6.2016 6:41

To čo tu tvrdíte by bola pravda, keby platilo že najkvalitnejšie stroje majú rozvod OHC.Len pravda je taká že tak honda ako aj briggs majú profi motory z rozvodom OHV.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 20.6.2016 8:01
Co tu tvrdí je pravda. Vari svého času dávalo na profi IV.řadu OHC GCV. Teď má motory čínu a tvrdí, že čínu testovali. Tak určitě testovali OHC na profi malotraktory a když je na malotraktory dávali, tak testy dopadly úspěšně. A to má Honda motor GSV, který je OHC a je možné jej generálkovat výbrusem, výměnou ložisek. Rozvodový řemen se dá vyměnit podle stavu u obou OHC motorů. Životnost 14 let OHC GCV není konečná a je víc, než mnozí čekali. Takový motor se dá i po 14 letech opravit a seřídit ventily, karburátor. Starý briks jde do šrotu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 20.6.2016 12:18

Vari používá motory GCV stále dál - jak na sekačkách, tak kartáčích a další technice. Jsou to velice dobré a povedené motory a i na malotraktory, bubnovky a mulčovače se skvěle hodí. Není to o tom, že by bůhvíjak motor XP-200 přechvalovali, ale logicky chtěli nabídnout takový motor, který by za velice dobrou cenu nabídnul solidní životnost a spolehlivost. A věřte nebo ne, že oni ten motor opravdu testovali a vybírali. Vzhledem k tomu, o jak známou výrobní firmu jde, nemohou a ani nechtějí si poškodit dobré jméno, které si tolik let pracně budovali.

Stejně tak jako GCV 160 a GCV 190 mají na vybraných strojích motor GSV - podívejte se na Lucinu MaX nebo Vari systém, tam tenhle motor najdete. Ve spojení s těmito mašinami si to troufne klidně na práci v obecních službách. Mnohokrát jsem viděl i jejich Adély, které s motorem GCV na mnoha obcích sekají léta a spolehlivě slouží.

Jenže je tu jedna věc, kterou tady všichni opomíjíte - údržbu. Můžu mít sebelepší vložkovaný motor s ložisky, ale když se vyprdnu na výměny oleje, do pěti let je motor kaput a pak mi nepomůže vůbec nic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 20.6.2016 12:30
Údržba je v takové debatě druhořadá když se někdo ohání rozvodovým řemenem a seřizováním ventilů, které se seřizují po 5 letech komunál po roce a motor zavezou na údržbu do servisu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika