rotavator Robix



host - 152.7 (?)
19.6.2008 22:44
Odšroubujte svíčku zkuste injekční stříkačkou vstříknout 1cm3 benzínu do válce potom zašroubujte očištěnou vyfoukanou svíčku zpět a zkuste startovat pokud to chytne alespoň na pár vteřin je problém v dopravě benzínu a přípravě směsi... pokud to nechytne je problém v nastavení předstihu /ulomený kolík zajištění rotoru magneta/ vadné nebo navlhlé zapalování vadná fajfka svíčka atd... můžou být i opotřebované gufera na klice netěsnosti v sacím potrubí, prasklý blok, ucpaný výfuk, atd... atd...vše si tu pročtěte a postupujte systematicky prověřte jednu věc a zkuste natočit a takto postupujte až do nalezení závady. Je to jednoduchý stroj ale i tak může mít spoustu závad najednou a oprava se může zdát nemožná.Hodně štěstí, opravit jde všechno Z.M.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 44.15 (?), 3.6.2008 12:48
pokud si to tu přečtete tak se dozvíte to nastavení.Toto vlákno jsem založil když jsem měl problémy s robixem a udělal na něm GO.šroub nastavení směsi je u difuzoru nahoře.Zašroubovat šroub s citem až nadoraz a pak povolit o 1/2 až 1,5 otáčky.šroub volnobehu nastavit tak aby v klapce karburátoru byla viditelná štěrbina. Startovat se sytičem tzn klapka sytiče která je v difuzoru musí být zavřená a plyn uvolněný, a nebo lehce přidaný a chytne to na 2-3 potáhnutí šňůry.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 104.22 (?), 18.6.2008 19:06

caute..skusal som to dnes nastavit podla odporuceni..hral som sa s tym tak pol hodku kym sa rozbehol..vzdy odpaloval ale slabucko a skapal az napokon bum a isiel..zhasol som ho a znovu isiel..moze byt problem aj to ze ho skladujem v dost vlhkej pivnici? je chulostivy na vlhko? sak este vyskusam co povie na buduce ked ho opat vytiahnem z pivnice ci sa s nim zas budem trapit..ale zatial dakujem..dufam ze uz pojde v pohode...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 33.146 (?), 19.6.2008 6:54

A co benzin, nemáte tam starou směs?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 195.36 (?), 19.6.2008 10:31

zmes neni stara..menil som ju..len ma dost zarazilo ked som ho vytiahol z pivnice odsroboval sviecku a ujo potiahol za lanko tak na mna nieco vysplechlo z valca tak usudzujem ze vyzrazana voda alebo neviem co by to mohlo byt..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 152.7 (?), 19.6.2008 22:44
Odšroubujte svíčku zkuste injekční stříkačkou vstříknout 1cm3 benzínu do válce potom zašroubujte očištěnou vyfoukanou svíčku zpět a zkuste startovat pokud to chytne alespoň na pár vteřin je problém v dopravě benzínu a přípravě směsi... pokud to nechytne je problém v nastavení předstihu /ulomený kolík zajištění rotoru magneta/ vadné nebo navlhlé zapalování vadná fajfka svíčka atd... můžou být i opotřebované gufera na klice netěsnosti v sacím potrubí, prasklý blok, ucpaný výfuk, atd... atd...vše si tu pročtěte a postupujte systematicky prověřte jednu věc a zkuste natočit a takto postupujte až do nalezení závady. Je to jednoduchý stroj ale i tak může mít spoustu závad najednou a oprava se může zdát nemožná.Hodně štěstí, opravit jde všechno Z.M.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 78.235 (?), 20.6.2008 9:13

prosim vas a predstih sa na tom da aj nastavit..ak ano cim?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.15 (?), 20.6.2008 10:13
Musíte demontovat startovací mechanizmus, potom plechový kryt motoru, potom hliníkový ventilátor a pod ním je rotor magneta na kterém je ryska demontujte svíčku, potom otáčejte magnetem ve směru chodu motoru do otvoru svíčky dejte vhodé měřidlo (stačí mosazná tyčka pruměr cca 3 mm) jak bude píst v horní úvrati (tyčka je nejvíc vysunutá) tak otočte magnetem opačným směrem zpět tak aby byl zdvih pístu 1-1,5mm před horní úvratí. V této poloze se musí překrývat rysky na magnetu (rotoru) a na statoru.Pokud je to mimo, ovolte šroubky které jsou v drážkách statoru (cívky nepovolovat!) a pootočte správným směrem. Pokud to rozsah drážky neumožní.Je pravděpodobně ustřižen kolík který aretuje polohu magneta (rotoru) Opakuji už to co tu bylo napsáno. Z.M.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 92.58 (?), 26.6.2008 10:41

riadil som sa pokynmi a zacal startovat podla mojix predstav..uvidim co bude robit dalej(este tomu moc neverim:-) zatial velmi pekne dakujem..ked sa nieco zas naskytne ohlasim sa...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 44.15 (?), 26.6.2008 11:47
Neni zač, a nech vám slouží k vaší spokojenosti.Hezký den přeje Z.M
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 22.196 (?), 30.12.2009 18:00

na jednej strane su 3sroby treba ich odmontovat su hore na poosi hranatej kam idu kolesa je dlhy srob ten vytiahnut a stiahnut poloos odmontovat motyky a tam zmontovat prevodovku nasunie sa na hladke poolosi a zmontuje

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika