Osobní zkušenost s jednotkou mající motor Vari XP-200



Stránky: 1,  2,  3   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 248.111 (?) 
30.8.2017 12:37, zobrazeno: 29674x

Já nevím proč tady řešíte kopie nebo příliš levný číňan.

Podle mne jsou to motory charakterově jiné. XP má vůči Hondě maličko vyšší spotřebu na vyrobený výkon, ale zase se nezblázní kvůli staršímu nebo méně kvalitnímu benzínu. Snese i 15% biosložky. Naopak vůči 2T má spotřebu znatelně nižší.

...

SfK

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 73.246 (?), 30.8.2017 12:53

Honda snese bioslozku nenechat v ni rok benzin a karbec jde vycistit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 248.111 (?), 30.8.2017 13:13

no a co, tak cou ušetří na benzínu dá za čištění carburace?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 129.246 (?), 30.8.2017 15:37

Může toho být vic, než carburace. Já osobně jezdím vyžínač olemac 720, dnes jsem s ním vyžínal ganěk - pro neznalé uličku, přístup k baráku, je pravda, že za šňůru jsem potáhl cca čtyřikát, max šestkrát a to jen proto, že jsem opoměl zapnout sytič, který jede na natural, který mám v kanystru již tři a půl roku, takže na úchylnosti okolo benzínu a carburace moc nevěřím. Vrátím se ktomu co jsem chtěl původně. V pravém reklamním sloupku, něco probliklo se známým obličejem blogera od vari a bylo tam video předvádějící xp200 na 317nátce při orbě brambořiště. Na videu mne zaujala natřásající se kapotáž motoru a jeho zvláštní pokašlávání, které je nejzřetelnější v prvních vteřinách videa, nejlépe je spustit si to video dvakrát, jednou sledovat, jak se mění velikost mezery mezi kaptáží výfukem a podruhé se zavřenýma očima a vnímat jen chod motoru. Můžu klidně prohlásit, že ani jikov 1447, tak nekašlal..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 248.111 (?), 30.8.2017 16:45

Vidíte, zatím diskutují jen ti, co OSOBNÍ ZKUŠENOST s daným motorem nemají.

Ad to cukání není nedostatkem krouťáku, ale novou konstrukcí spojky pro 4T. Jikovácká měla/má větší rozsah otáček, kdy dochází k prokluzu a při prokluzu nekope. Ta spojka kope i s Hondou, jen plech nekmitá tak jako plast.

SfK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 102.169 (?), 30.8.2017 17:45

SfK, nestojím o novou osobní zkušenost, když vidím a slyším na videu věci, které se mi nelíbí. Zřejmě proto jsou videa od vari doprávázena hlučnou hudbou, aby nebyl slyšet chod motoru. Stando spojky nemají rozsah otáček, ten rozsah mají motory, proto se nedá kouzlit přidáváním, nebo ubíráním plynu u 4T, kde od spínacích do maximálních je rozdíl jen 900rpm, kdežto u 2T je tento rozsah 2700rpm. Spojky mají jen spínací otáčky, to jsou ty co překonají sílu pružin a odstředivá síla je tak velká, že začnou unášet kotouč spojky a podle návodu výrobce máte prudce zvýšit obrátky a pak teprve až se souprava rozjede, máte ubrat, já mám k tomu něco přiléhavějšího - skočí jako raněné zvíře, takže třistašestnáctka se Samsonem, který je samozřejmě bez brzdy disku, se postaví na pomyslné zadní, zřejmě potřebuje notně zvýšit váhu závaží, což by negativně ovlinilo řízení smykem, který ve svahu může způsobit převržení soupravy Tento typ spojky neni vhodný k plynulému rozjezdu! Když bude kapotáž a motor s příslušenstím jednolitý celek, tak tento celek bude kmitat na stejné amplitudě a nebude vidět nic rušivého mezi kapotáží a tlumičem výfuku. To kašlání u 2T způsobuje vynechání jiskry na mastných elektrodách, zvláště na volnoběhu, od toho také se propagačně předhazuje, že 4T má kultivovanější chod. Ale co způsobuje kašlání xp200, vvýrazně v prvních vteřinách videa je mi záhadou, bylo by vhodné vyjádření, erudovaného mechanika.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 166.197 (?), 30.8.2017 18:41

4takty mají být u Vari seřízeny na 3600 ot., takže rozsah otáček je daleko vyšší než 900.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 157.254 (?), 30.8.2017 19:21

Tento údaj neni podstatný, podstatné je to co se vším tím točí. Neni to spojka, ale motor a proč xp200 kašle. Abych byl exaktní, tak si k vůli vás nebudu kupovat otáčkoměr, protože bych neměl pro něj využití. Ještě jednou, podstatné je to, co s čím vrtí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 157.254 (?), 30.8.2017 19:27

Ještě dodám. Napsal jste to doře - 4takty mají být u Vari seřízeny na 3600 ot.. Když já koupil GSV190, tak vnitřní plocha výfuku, měla téměř zrcadlový lesk. To být bych zdůraznil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.246 (?), 30.8.2017 20:17
Stanislave ta packa na riditkach je plyn a tak bych k tomu poznamenal, ze skok konika je jak rychle spojka zabere a ta zabere od tej packy a na tej pacce je prst chlapce kterej vodi vari. Videa teda nesleduju koupil by si nekdo tu XP cinu po tomhle videu leda kluci z vari.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika