Nižší výkon motoru Honda GCV 135



host - 249.32 (?)
26.5.2013 10:34

Tohle mi dělalo u Hondy taky. Ale pomalu se to zhoršovalo až motor začal houpat nahoru a dolu. Sice to sekalo ale špatně a na vyšší trávu nebo drny se motor dusil. Včera jsem sundal karburátor a při čištění z něj s benzínem vytekl takovej cucek trávy. V nádrži byla zase skvrna jakési emulze. Celé jsem to vyfoukal kompresorem, včetně nádrže a palivového potrubí. Dal nový olej a motor jde zase krásně. Sice jsem nesekal, protože začalo pršet, ale předtím motor houpal i na volnoběh a tedˇ jde perfektně. Co se ale týče toho černého zakouření při startu, to přetrvává. Ovšem tato Honda kouřila při startu hned když jsme jí přivezl fungl novou. Co se týče vzduchového filtru, tak já jsem ho vyfoukal kompresorem ale jestli je to dostatečné, nevím. Protože nevím jaký odpor klade nový filtr. Ten starý když přiložím k rámečku sání, tak ho motor přicucne a můžu dát ruku pryč, aníž by filtr spadl. Tak pro sichr koupím nový.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 55.122 (?), 20.5.2013 12:04, zobrazeno: 8411x

Zdravím, vlastním sekačku Stiga 47S turbo s motorem Honda GCV135 (4,5 HP). Motor běží bez problémů bez vynechávání, ale při zátěži nějak nestíhá. Loni bez problémů. Vyměněná svíčka i olej. Při startování a přidání plynu černý kouř z výfuku. V provozu bez problémů 5-tým rokem. Je zralá na servis? Děkuji Miroslav

   
host - 156.38 (?), 20.5.2013 12:41

Navrhujem vymeniť vzduchový filter, môže byť zanesený - to znižuje výkon motora, zvyšuje spotrebu a zapríčiňuje kolísanie otáčok motora po jeho zohriatí.

      
host - 55.122 (?), 26.5.2013 10:25

Děkuji, závada odstraněna. Vyměněn vzduchový filtr a ještě snížit hladinu oleje (byl nad rysku). Teď opět šlape ok.    Miroslav

   
host - 249.32 (?), 26.5.2013 10:34

Tohle mi dělalo u Hondy taky. Ale pomalu se to zhoršovalo až motor začal houpat nahoru a dolu. Sice to sekalo ale špatně a na vyšší trávu nebo drny se motor dusil. Včera jsem sundal karburátor a při čištění z něj s benzínem vytekl takovej cucek trávy. V nádrži byla zase skvrna jakési emulze. Celé jsem to vyfoukal kompresorem, včetně nádrže a palivového potrubí. Dal nový olej a motor jde zase krásně. Sice jsem nesekal, protože začalo pršet, ale předtím motor houpal i na volnoběh a tedˇ jde perfektně. Co se ale týče toho černého zakouření při startu, to přetrvává. Ovšem tato Honda kouřila při startu hned když jsme jí přivezl fungl novou. Co se týče vzduchového filtru, tak já jsem ho vyfoukal kompresorem ale jestli je to dostatečné, nevím. Protože nevím jaký odpor klade nový filtr. Ten starý když přiložím k rámečku sání, tak ho motor přicucne a můžu dát ruku pryč, aníž by filtr spadl. Tak pro sichr koupím nový.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Vzdálenost zahradního domku od plotu - zkušenosti23.9.2025
Pila solo 63419.9.2025
Jak se dostat s odpadní trubkou do této šachty?15.9.2025
Jak se dostat s odpadní trubkou do této šachty?14.9.2025
Jak se dostat s odpadní trubkou do této šachty?14.9.2025
Jak se dostat s odpadní trubkou do této šachty?14.9.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika