Nikasil u dvoutaktu



andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 174.65 (?)
24.1.2010 9:32

Pro Prikryl V. a ostatní.

Nevím, zda jsme se pochopili. Samozřejmě, že to není běžná spotřeba, a pokud motor spotřebuje 1l oleje/1000 km, tak se blíží zenitu, ale minimálně výrobci jako toyota, renault, tuším i hyundai a kia (mohu zjistit přesně) se tímto opravdu sychrují, aby se vyzuli z odpovědnosti. Vědět, že to někoho tak podrobně zajímá, tak si ty návody ofotím.

Pane Přikryle, proč myslíte, že by ta auta nikdo nepustil na silnici? Ta spotřeba je malá na to, aby významně ovlivnila emise.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 125.250 (?), 22.1.2010 11:52

Kdyby ty auta braly litr oleje na tisic kilometru tak jsou vsechna zadrena, dnesni motoristi u techto aut ani nevi kde olej zkontrolovat a dolit, no navic necemu s takovou normou by nikdo nedal homologizaci a nepustil na siln ice, jmenujte mi dva modely, uvazte co pisete, stjne jako zamky krouzku u ctyrtaktu, byla sice rec o nikasilu u dvoutaktu, ale tohle mi neda nereagovat, Prikryl V.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 3.83 (?), 22.1.2010 12:07

Nahlédněte pozorně do návodu k použití zcela běžných moderních automobilů evropské produkce, bez vyjmenovávání značek upřesním pouze např. některé výrobce tzv."německé kvality". Tento údaj spotřeby oleje je zde výrobci alibisticky pravidelně uváděn jako ochrana před případnými soudními spory s nečekaně překvapenými zákazníky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 22.1.2010 17:22

 Spotřebu 1l/1000 km jsem taky slyšel, že se běžně uvádí u nových aut, ale nevzpomenu si konkrétně, asi se sichrují, kdyby něco...

 Jinak např. u bmw r1150r/gs je taková spotřeba běžná, motor boxer a ztrátové mazání, občas si holt "zahulí"

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 125.250 (?), 23.1.2010 16:56

Ano papirove se to udava, je to jen alibismus vyrobcu, ale ve skutecnosti totak neni, turbodiesely tak dve deci ostatni tak deci az dve, pokud to bude brat litr na tisic tak je neco sakra spatne, u nezabehlych motoru byva spotreba oleje trochu vetsi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 174.65 (?), 24.1.2010 9:32

Pro Prikryl V. a ostatní.

Nevím, zda jsme se pochopili. Samozřejmě, že to není běžná spotřeba, a pokud motor spotřebuje 1l oleje/1000 km, tak se blíží zenitu, ale minimálně výrobci jako toyota, renault, tuším i hyundai a kia (mohu zjistit přesně) se tímto opravdu sychrují, aby se vyzuli z odpovědnosti. Vědět, že to někoho tak podrobně zajímá, tak si ty návody ofotím.

Pane Přikryle, proč myslíte, že by ta auta nikdo nepustil na silnici? Ta spotřeba je malá na to, aby významně ovlivnila emise.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 220.15 (?), 16.9.2010 21:23

noooo k tvojej reakci len tolko ze spotreba 1liter oleja na 1000km je len koli zarukee keby nahodouu jak si est necital prirucku o ziadnom aute

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 207.207 (?), 21.1.2011 21:00

jakej má vliv nikasil na rozpouštění síry v palivu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.107 (?), 21.1.2011 22:28
Palivo s vyšším obsahem síry nepříznivě ovlivňuje povrch válce. U nikasilu jsem se s takovým problémem nesetkal resp nikasil vydržel déle, než jiné důležité součástky motorů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 21.1.2011 22:59

Tady musím souhlasit, navíc mne překvapily některé příspěvky ve vláknu kde je tvrzen opak a dokonce se uvádí, že je používán déle než tvrdokov. Překvapující jsou i některá tvrzení znalců o použití Nikasilu na vložených válcích. Pravdou je že povrch Nikasilu není nijak honován, pouze podklad. Jeho vrstva stačí tak tenká, že toto honování je patrné i na jeho povrchu. Levné stroje ji mají natolik tenkou, že to výrobce dohání zvýšeným množstvím oleje v palivu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 72.149 (?), 21.1.2010 19:30

Je řeč o Tecumseh a B&S.

F.O.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika