|
Nikasil u dvoutaktu
|
|
|
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 174.65 (?) 24.1.2010 9:32
Pro Prikryl V. a ostatní.
Nevím, zda jsme se pochopili. Samozřejmě, že to není běžná spotřeba, a pokud motor spotřebuje 1l oleje/1000 km, tak se blíží zenitu, ale minimálně výrobci jako toyota, renault, tuším i hyundai a kia (mohu zjistit přesně) se tímto opravdu sychrují, aby se vyzuli z odpovědnosti. Vědět, že to někoho tak podrobně zajímá, tak si ty návody ofotím.
Pane Přikryle, proč myslíte, že by ta auta nikdo nepustil na silnici? Ta spotřeba je malá na to, aby významně ovlivnila emise.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
host - 125.250 (?), 22.1.2010 11:52
Kdyby ty auta braly litr oleje na tisic kilometru tak jsou vsechna zadrena, dnesni motoristi u techto aut ani nevi kde olej zkontrolovat a dolit, no navic necemu s takovou normou by nikdo nedal homologizaci a nepustil na siln ice, jmenujte mi dva modely, uvazte co pisete, stjne jako zamky krouzku u ctyrtaktu, byla sice rec o nikasilu u dvoutaktu, ale tohle mi neda nereagovat, Prikryl V.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.83 (?), 22.1.2010 12:07
Nahlédněte pozorně do návodu k použití zcela běžných moderních automobilů evropské produkce, bez vyjmenovávání značek upřesním pouze např. některé výrobce tzv."německé kvality". Tento údaj spotřeby oleje je zde výrobci alibisticky pravidelně uváděn jako ochrana před případnými soudními spory s nečekaně překvapenými zákazníky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 125.250 (?), 23.1.2010 16:56
Ano papirove se to udava, je to jen alibismus vyrobcu, ale ve skutecnosti totak neni, turbodiesely tak dve deci ostatni tak deci az dve, pokud to bude brat litr na tisic tak je neco sakra spatne, u nezabehlych motoru byva spotreba oleje trochu vetsi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 174.65 (?), 24.1.2010 9:32
Pro Prikryl V. a ostatní.
Nevím, zda jsme se pochopili. Samozřejmě, že to není běžná spotřeba, a pokud motor spotřebuje 1l oleje/1000 km, tak se blíží zenitu, ale minimálně výrobci jako toyota, renault, tuším i hyundai a kia (mohu zjistit přesně) se tímto opravdu sychrují, aby se vyzuli z odpovědnosti. Vědět, že to někoho tak podrobně zajímá, tak si ty návody ofotím.
Pane Přikryle, proč myslíte, že by ta auta nikdo nepustil na silnici? Ta spotřeba je malá na to, aby významně ovlivnila emise.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|