Motorová pila s elektrickým startérem



host - 96.2 (?)
7.7.2015 22:10

No jo, nevýhody jsou jasné. Ale přesto se navigace prodávají ostošest a okénko na kličku jsme neviděl ani nepamatuju (dělá se ještě??). Jsou to troubové ti výrobci :-) 

Taky používám papírovou mapu ale není třeba kvůli tomu naviogaci zatracovat. Najde si své zákazníky

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
host - 11.116 (?), 11.6.2015 6:36

Vymýšlíš vymyšlený pomocná pružina. Nedovedu si představit tahat baterku a motorek ke každýmu startu pily.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 35.231 (?), 22.6.2015 4:37

Jak už jsem psal, motorek s převodovkou je dnes cca 20dKG (soustrojí z trochu výkonnější aku vrtačky), to mě na pile "nezabije", Litiovka battery je placka do kapsy (velká asi jako "placka" - takže z jedné kapsy budu nasávat občas já, z druhé starter pily - a nebudu mít furt montérky aspoň k jedný straně...), dát špičkový proud 100A není problém, nehledě na to, že auto či jiné vozidlo máme u kácení a řezání vždy nablízku, a tam je možnost buď přímého startu na vozidlový aku, nebo rychlé dobití těch Litiovek (no modeláři znají). Pomocná pružina je stejná blbost, jako byly kdysi "kataraktové spinače" na rozvodnách s možností ručního natahování, taky to musel člověk natáhnout klikou svou silou, vypustil u toho duši, aby to pak stiskem tlačítka spustil...  Navíc si myslím, že ten pérový mechanizmus je mnohem těžší a hlavně poruchovější, než motorek s planetovou převodovkou.  Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 22.6.2015 8:37

Zdravím Alfi, jsou dvě možnosti, proč startovat pilu elektrickým starterem. Buď je motor v nepořádku a startování je pro obsluhu zdlouhavé a vysilující, zde je jednoduchá rada - opravit aby startoval na max.třetí zátah za studena. Nebo je start pily pro obsluhu fyzicky náročný a do lesa by měla jít max. na houby.  Ještě ke střadači energie u VN vypínačů, natahování je tam jak jistě víš z důvodu rychlého zapnutí/vypnutí a to jinak než s přednastřádanou energií nelze provést. "Kataraktové spínače" je možná Tvůj výraz pro jistý druh vypínačů ale jak jistě víš je to zcela něco úplně jiného využívané i u malých jističů. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 33.56 (?), 7.7.2015 12:33

No, ty katarakty (to je normální projektantský i katalogový název) mi radši nepřipomínej! Ony měly samozřejmě natahování elmotorem, který po sepnutí či rozepnutí ihned natáhnul pružinu, ale při předávacích revizích, kdy nebyla na rozpínacích stanicích ještě vostrá šťáva a jen se měřilo najížďákem, tak se to muselo natahovat růčo - při 16ti kataraktech na rozpínačce a třech revizních měřeních to byl fakt záhul... Navíc "mladý" utekli na revizní den do nejbližší hospody, a "starý" hulili někde venku (stejně by dostali z toho infarkt), tak jsem to vodskákal já, jako za vše zodpovědnej technolog, a pomáhal mi prima chlap, co jezdil s tím měřícím vozem.

  Koukni na muj příspěvek na konec trade - můj nápad už je realizován v praxi - kurňa zase mi utekl "patent"...  Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.17 (?), 7.7.2015 13:13

Stando, s takovou filozofíí dodnes stahuju okénka u auta kličkou, ochlazuji se jen proudem vzduchu z větrání a trasu hledám v papírové mapě a ne v navigaci.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.121 (?), 7.7.2015 21:38

Kurňa, ono to je asi lepčí, to ruční stahování, protože utopený deštěm a zarezlý motorky el. stahování oken jdou fakt "super" vyndat..., natož rozebrat a spravit, - (jen jestli víš aspoň, jak je řešené koncové vypínání pojezdu..?-nejčastější závada), jen sundat ty tapecky je vopruz... Až někdy uvidíš rozebranou klimu v autě, tak si vem mikroskop a koukni na stěr z žeber výměníku - nejlepčí pro děťátko a alergiky... Na papírovou mapu uvidíš i v nejprudším slunci - zkus to na navigaci, navíc, když je rozpálenej a téměř "slepej" (tzv. vyteklej) display, kdy už jednotlivé pixely nereagují - stačí hodka za oknem v autě při tomle počasí(7.7.15). Ono se to ochladnutím vrátí do norm.režimu - ale vědět kam mám jet jsem potřeboval přeci v poledne...   Tak hodně štěstí, s tém pértinaxem... - no, s tém pértinaxem, by to asi šlo, ale dneska...?! S čím...   Alfi

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 43.200 (?), 7.7.2015 21:57
Startování JMP elektrickým startérem považuji za jednoduchý vtip. Navigace je výborná věc, místo na displej se dívám na cestu a mám zapnutý zvuk. Než nalistuji v mapě, kde jsem, svačím za Wídní na odpočívadle u dálnice. Ne vždy je v jednoduchosti krása, výhoda. Kdopak Vám tu mapu aktualizuje atd. :-).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.2 (?), 7.7.2015 22:10

No jo, nevýhody jsou jasné. Ale přesto se navigace prodávají ostošest a okénko na kličku jsme neviděl ani nepamatuju (dělá se ještě??). Jsou to troubové ti výrobci :-) 

Taky používám papírovou mapu ale není třeba kvůli tomu naviogaci zatracovat. Najde si své zákazníky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.121 (?), 7.7.2015 23:07

No, tak startování benzínové pily bych až tak dnes už nezatracoval... - už na "baterku" startujou i malý sekačky! Jo, navigace je dobrá, jen tu funguje takový fór (který jsem si v praxi ověřil, ale na jiném místě, málem jsem projel stodolu...)  : když ještě zahneš dvakrát doprava, měl bys být na Rákocziho Třídě (kam jsme teda jezdili s kámošema ze Žižkova do "Bistra" před léty i bez mapy a navig a se Š100, bez problémů...,),, ale proč jsme v tom roští??? - no, ono to chce vidět animované, pak se člověk zasměje. Jasně, navi je dobrá věc, stojí ale hodně peněz (né přístroj, v tom je součástek za pár doláčů...), hlavně nové a aktuální mapy. Ale co když "to vypnou" - moc k tomu neschází, než se Půťa pořádně nasere...  Budou naše děti(já naštěstí žádné nemám) se umět orientovat ve "světě"?!! Já si dám mapu za pas, do vodovzdorného pouzdra, a kdybych náhodou něco neznal, tak ji vytáhnu a kouknu. Kdekoliv, "bez signálu"- kdekoliv na světě. jenže ten ostatní "Zeměpis" musí mít holt člověk v hlavě - já teda měl na gyplu vždycky ze zemáku čtyrku... - na jinej Trade,...  Alfi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 40.239 (?), 8.7.2015 6:34
A z čeho jeśtě byla 4 Alfi? Signál u navigace z GPS je mimo podzemní všude. A co tak of line připojení s nahrátými mapami? Alfi ve kterém století došlo k zamrznutí?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika