Motor jikov



host - 126.10 (?)
27.1.2009 13:29

Dobrý den,

zakoupil jsem starší terru s motorem Jikov 1414.a ten se chová následovně: po nastartování začíná pracovat regulátor otáček tím způsobem, že pravidelně přidává a ubírá otáčky. Toto pulzování je nezávislé na poloze plynové páčky. Musím dodat, že regulace před vyčištěním vůbec nepracovala, protože bylo táhlo od přívěry celé ohnuté a dřelo o kryt. Nevíte někdo co s tím?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 250.1 (?), 26.11.2008 21:25

Nemůžete párovat české zapalování s DucatiTo nejde. Jsou tam rozdílný proudy.Musíte koupit i magneto bezkontaktní.  Ve vašem případě bych volil variantu magneta kontaktního,

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 202.251 (?), 1.12.2008 14:30
Vďaka, za radu-Jozef
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 55.68 (?), 15.1.2009 18:38

Vyměň fajfku. Je to velmi záludná porucha.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 126.10 (?), 27.1.2009 13:29

Dobrý den,

zakoupil jsem starší terru s motorem Jikov 1414.a ten se chová následovně: po nastartování začíná pracovat regulátor otáček tím způsobem, že pravidelně přidává a ubírá otáčky. Toto pulzování je nezávislé na poloze plynové páčky. Musím dodat, že regulace před vyčištěním vůbec nepracovala, protože bylo táhlo od přívěry celé ohnuté a dřelo o kryt. Nevíte někdo co s tím?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 38.10 (?), 28.1.2009 17:32

Dělá vám to na volnoběh, nebo když přidáte plyn?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 135.78 (?), 15.2.2009 19:49

Mám motor Jikov 1433.Koupil jsem ho starší.Po vyčístění běhá na volnoběh bez chyby i startuje na volnoběh.Po přidání plynu motor houpe a take nejde za plynem při přidávání. Prosím o podrobnější vysvětlení jak je to s tím regulátorem, případně jaká jiná závada by to mohla být.Zatím děkuji všem za radu. R.W.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 26.29 (?), 18.2.2009 20:37

Doporučil bych seřízení regulátoru podle otáčkoměru.Můžete ho mít nastavený na nižší otáčky a proto se vám zdá, že nejde za plynem.Houpání otáček většinou nastává, když je motor bez zátěže a rychle přidáte.Otáčky prudce vyletí nahoru a překročí max.otáčky.Regulátor stáhne škrtící klapku na minimum.Otáčky rychle klesnou a regulátor zase prudce přidá.To se stále opakuje.Mě to motor dělá taky.Když přidávám plyn pomaleji k rozhoupání nedochází a regulátor drží max.otáčky.M.H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 231.82 (?), 14.4.2009 16:43
Prosím o pomoc.Po zime som chcel naštartovať motor-mám agzat JM4 002.2,ALE TO SA MI NEPODARILO.Vůbec nehádže iskru, ani keď odpojím fajku, neviem čo mám robiť malotraktor som kupil v roku 2006 malo čo chodil, pripojanie káblov som skontroloval skušal som aj iný VN kabel ale stále nič -motor sa točí s sviečkou aj bez nej dobre. Poradí mi niekto, alebo ho musím odniesť do odbornej opravovne čo by som nerád, lebo s tým nemám dobre skusennosti
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 254.24 (?), 14.7.2009 12:52

Dobrý den, pročítám tady zkušenosti a mám nyní ten samý problém, u dvoutaktního motoru Jikov z roku 1995 odešlo již 2x zapalování, bylo kompletně vyměněno a nyní opět nefunkční, nehází jiskru, občas slabou, svíčku fajfku a kabel jsem vyměnil a nic, do nastavení zapalování bych nerad sahal, netuším jak má být nastaveno, poradí někdo s kontrolou zapalování příp.s nastavením zapalování.Děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.179 (?), 14.7.2009 17:01

Zkuste si nejprve projít (pomocí VYHLEDÁVÁNÍ) jiné stránky a rubriky v tomto portále(Tera, Vari) a pod.Myslím, že tam najdete to, co hledáte. Nastavení předstihu by nemělo být příčinou odchodu tyristorového zapalování.Snad přehřívání motoru by mohlo mít vliv.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika