U kultivátorů MS se nahrazuje diferenciál právě Vámi popsaný systém se šrouby. Osa je volně zasazena do náboje kola, který je opatřen na vnitřní straně navařeným dorazem. Osa je opatřena vymezovacím prstrncem, který je na jedné straně opatřen výstupkem, na druhé straně závitem. Skrz prstenec prochází šroub, který jej fixuje k ose. Jakmile tento šrouby demontujete, není prstenec fixován a po nekolika otáčkách kolo "upadne". Opírají-li se oba prstence o zarážky na náboji, zabírají obě kola, při zatáčení se opírá vždy jen jeden prstenec, což usnadňuje otáčení. Pokud byste chtěl, aby trvale zabíralo pouze jedno kolo, mus byste z prstence odstranit zarážku (výstupek) a upevnit jej k ose tak, aby se osa volně otáčela. Potom všek ztratíte možnost záběru obou kol. Pro snazší otáčení při jízdě s vozíkem je dobré demontovat z kol závaží a provádět pravidlenou údržbu uložení kola aa mazání. Pak se otáčení výrazně usnadní.