Pan Kouba má pravdu, jen pokud by se zdálo, že má horní jožisko pod bubíkkem spojky je volné, je to důsledek nedbalosti majitele a nedotahování kličky, která drží čep na přírubě motoru a má zabránit, aby tří manipulaci se strojem rozepnutá spojka netlačila do stran. Tam totiž neodejde ložisko, ale ložislo se uvolní vnějším průměrem v horním obalu převodovky. To, jestli poupíte bazmek nebo né uvidíte sám na místě, už máte i nějaké foto tak můžete porovnat. Podívejte, na jeře si jeden pán koupil Vari profi a dneska má převodovku rozdělanou odešel pastorek na horní hřídely. Asi vada materiálu a oprava samozřejmě v záruce. Prostě stane se to snad uzná každý a většinou když to člověk potřebuje se to poláme. Kombajny se taky lámou nejvíc v létě.Na druhé straně na Vari není nic, co by se nedalo opravit nebo že by nebyl dostupný ND. Je to otázka ceny, toho vašeho stroje. Možná by bylo zajímavé zjistit rok výroby mrknout do ceníku toho roku a porovnat to s požadovanou cenou. Někteří zlatopopové při prodeji třeba desetileté Vari vycházejí z aktuálních cen, přitom jim říkám vaše převodovka má ještě to a to dnes je to jinak motor to a to dnes taky jinak atd. Čučí jak puk, protože to není vidět a Vari jak Vari, takže jestli si myslí, že po deseti letech dostanou jejich kupní cenu, tak možná ano, ale ne odemne. Netvrdím, že je to váš případ, to ne, jen jsem se podělil o zkušenosti. Snad ještě jedna otázečka - doufám, že si pro ni nejedete do Uh. Brodu?