|
MaC 130
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 30.2 (?), 4.9.2008 7:16, zobrazeno: 24434x
Prosím o radu - dostal jsem motorovou pilu McCulloch 130. Nebyl ktomu navod k použití. Nevím si rady s nastavovasími hodnotami štelovacích šroubů karburátoru. Četl jsem si rady na tomto diskuzním foru, ale pila stale neběží. Při startování má snahu chytnout, z výfuku jde kouř, ale nechytne.Pokud by někdo měl nějakou radu či zaslal návod byl bych moc rád. garfhanz@seznam.cz děkuji předem
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 4.9.2008 13:29
V tomto případě si nejsem úplně jistý, zda je to nastavením karburátoru, ale je to samozřejmě možné. Základní nastavení je L, H 1 otáčka od opatrně zavřených trysek. L se většinou může nastavit cca 11/4 -11/2 , protože je to snadnější nastartovat a potom směs případně ochudit během provozu. Není to moc přístupné shora trefovat šroubky, když motor běží, ale mělo by se to podařit - L nastavit tak, že nejvyšší otáčky ale ještě plynulé o cca o 1/4 otáčky otevřít, přizpůsobit volnoběh a při dobré konstalaci zkusit řez a doladit H. Pokud pila hned po startu zhasne, je možné, že volnoběh je nízký, zkuste jej větším šroubem zvýšit, potom jej snížíte. Podívejte se na vzduchový filtr - filc se velmi rychle zanášel a motor potom měl problémy. Svíčku taky ověřte na vzdálenost kontaktů a jejich čistotu a stav. Jinak nevím co jste již udělal, třeba to již máte za sebou a chce to vyčistit sítko v karburátoru, nebo je to komplikovanější problém vedení benzínu, nebo nějaké netěsnosti. Pila běžela do doby, než jste ji dostal, nebo někde dlouho ležela? Potom je možné, že stará směs, způsobuje tento problém a je třeba ji vyměnit za novou - zeptejte se pokud to jde, jaký olej a v jakém poměru předchozí majitel používal.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 16.1 (?), 17.9.2008 7:12
Zdravím,
no ja som tiež takúto píllu nejak zdedil a nešla už veľmi veľa rokov.
1 - sytič je zapnutý keď smeruje do strany. Smerom na lištu je vypnutý
2 - L tryska je tryska nízkych otáčok, tá je potrebná na to aby píla vôbec išla. Zhruba nastavenie už posielali v príspevkoch iný
3- H tryska reguluje vysoké otáčky, ak motor skapína pri pridaní plynu treba ju povoliť, lebo nemá dosť paliva. Ak sa nechce zasa rozbehnúť do vysokých otáčok a veľmi dymí tak ju treba pritiahnúť - lebo sa dusí benzínom. Po nastavení bez záberu ju ešte pri pílení budete musieť trochu povoliť, lebo pri zábere potrebuje viac paliva.
4- okrem toho je tam šrób nastavenia základných otáčok - taký s veľkou hlavičkou,
Ináč motor by sa mal nastavovať samozrejme teplý. Neviem ako iným ale mne tá píla sotva chytí na prvý druhý krát. Niekedy treba potiahnúť snáď aj dvadsať krát. Nie je to rozhodne novodobá píla ktorá by mala napr. dekompresný ventil či ako sa to volá a tomu zodpovedá aj ľahkosť
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|
|
|
|
|