Krovinorez Partner B325 nestartuje
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 64.22 (?), 18.7.2013 17:09
Asi mají pravdu. Udělal bych jediné. Stříknout pod svíčku olej (motorový) to bude mít za úkol vytěsnit píst a kroužky. Po tom pokud pojede tak 20 vteřin, je buď vydřený válec, rozlomený pístní kroužek či kroužek je zapečený. Dá se i nahlédnout do prostoru pod svíčku ze strany výfuku (oddělat výfuk je snadné) a tam pomocí baterky kouknout na píst.Začernání pístu karbonem je jasná známka velkého poškození a není potřeba rozebírat.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 136.63 (?), 19.7.2013 8:23
Zdravim, tazatel jasně uvádí hodnotu komprese 8bar, toto je dostatečná hodnota pro zapálení směsi. Jednoznačně je porucha v karburátoru, ale to je na obsáhlejší debatu. Začernění pístu karbonem rozhodně není známka velkého poškození a nepište sem bludy. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:18
Pěkná teorie ;oD
Zrovna mám jeden exemplář na stole. Nalejt novej benzín, vyměnit svíčku, kontrola kabeláže, vyčistit filtr, vyčistit vzduchový "ventil" nádrže, seřídit karbec, zkontrolovat tlak. Mám jich na starosti několik, ale jsou to vetšinou držáci (nic moc technika, ale na chaloupku to většinou stačí). Většinou odejdou vinou obsluhy (chalupáři maj v tomhle holt svou hlavu). Většinou pomůže jen větší údržba a jede se dál (zase do prvního příjezdu na chalupu, páč pak to zase po zimě nestartuje "kamaráde, udělej mi s tím něco ;o)) Pokud po výměně a kontrole základních věcí nejede, je čas na nějakýho kutila (většinou lesáka, kterej dělá dvoutakty celej život), kterej je šťastnej, když vám to rozchodí, protože si opět potvrdí, že na co sáhne, opraví. Rozhodně vám nebude kvůli svýmu zisku tlačit novou mašinu. V místní hospůdce jistě budou nějakýho takovýho "Ferdu Mravence" znát, ale bacha na "Brouky Pytlíky" ;oD
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:36
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:41
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.239 (?), 19.7.2013 17:42
pokud píšete karburátor vyčištěn, napadá mě, jestli nejsou poškozeny membrány, co těsnění a izolátor karburátoru?
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.84 (?), 19.7.2013 18:34
pokud je mokrá svíce, budou pravděpodobně membrány O.K. V karburátoru na jemným sítku může bejt kapka vody a dělá to neplechu (kondenzační voda), ale to by aspoň prsklo. Viděl bych to možná na někoho, kdo rozhodil karbec. Už si nepamatuju, jestli je tam přímo Walbro, nebo nějaká licence, ale základní poměr (pokud jsou plomby demontovaný) seřídíš na L 1,1/2 otáčky a H je to samý. Pokud víš jak se to seřizuje. Pokud ne, musíš s citem zatáhnout nastavovací šrouby "nadoraz" (ještě jednou -S CITEM) a potom povolovat (nejlíp značeným šroubovákem, ale jde i bez ;oD) na požadovanou hodnotu. Potom by to mělo "s půlplynem) aspoň chytit a volnoběh seřídíš spodním křířovým šroubem tak, aby to nechcípalo, aby se netočil řezný nástroj a aby to z těch volnoběžných otáček šlo za plynem svižně.
Tak hodně úspěchu ;o)
Zdraví Arbi
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.84 (?), 19.7.2013 18:39
jj, membrána má nárok, z roku 2000 -
Nárok má, ale většinou - pokud ji někdo nenatrhnul je O.K. Můj nynější "pacient" je ´95 a kdyby na něj majitel úplně "nekadil" (;oD - "viď Vláďo"), tak je jako novej.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|