Křovinořez Oleo mac 746T - porucha



host - 118.44 (?)
18.4.2010 14:31
Jistě každá firma se jistí aby se nedalo vyreklamovat všechno i bez dokladů v tom máš Radku pravdu.Ale řekni sám když ti někdo donese pilu evidentně zadřenou vlastní vinou a ještě bez dokladů, kam by jsi ho poslal? Nebo by jsi mu řekl jistě nic se nestalo takových moulů je tu spousta to už ani neřešíme, hned vám dáme novou na skladě jich je dost.Jak vidíš s posledního dotazu Stihl 250 problém, tak se problémy nevyhýbají ani stihlkám sám vím o obdobném případu u stihl ms390,takže to budou jistě malé mouchy stihlu.Ale každý kdo čeká kvalitu od světoznámé značky není tak technicky zdatný aby si u skoro nové pily sám přihýbal nebo rovnal západky u řadící páky a navíc jeli v záruce?Nelze jistě srovnávat blbou páčku se silonovými pouzdry OM to by bylo zavádějící, ale kdoví jestli by v servise stihl nebylo přihnutí plíšku dražší než nová pouzdra v OM.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4   
borax - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (88) - 158.9 (?), 12.4.2010 4:22, zobrazeno: 65705x

Dobrý den

Potřeboval bych radu.Po cca 6 letech mi zmíněný stroj začal vydávat při určitém úhlu sečení vibrující zvuky jakoby z hnací hřídele.Rozmontoval jsem převodovou hlavu, vyměnil ložiska(už nebyla nic moc).Při zpětné montáži jsem si v šiml, že ta tenká tyč v hřídeli je tak 10-15 cm od konce vyhřátá.Mohlo by to být tím, že je to zapouzdření opotřebované?Řekl bych, že je vůle uvnitř hřídele a proto ty zvuky.Ještě jsem si říkal, že bych mohl vyzkoušet vyměnit ložisko u motoru, ale nevím... V případě poškození hřídele bych asi stejně musel koupit novou.Otázkou je, zdali se to ještě vyplatí.Kamarád mi říkal, že je to snad nejdražší díl na stroji.K Béďovi jít nechci, max.pro náhr.díl.Jednak je drahý a z vlastní zkušenosti-moc těm servisákům nevěřím.

Dík

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.96 (?), 12.4.2010 6:42
Nechte to odborně posoudit v servisu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
borax - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (88) - 158.9 (?), 12.4.2010 22:53

Dobrá rada nad zlato :-(Já myslím, že jsou si křovinořezy i od jiných firem hodně podobné.Tak mi tu snad nějaký "Ferda mravenec" poradí.Znovu opakuji: Odborníkům od Bédi nevěřím!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 29.6 (?), 16.4.2010 16:09

Najčastěji bývá problém v uložení hřídele(pouzdra),mužou být suchá bez maziva nebo opotřebená, někdy i uvolněné v AL trubce... A že je to nejdražší položka na stroji, no asi hodně věříte kamarádům... Myslím, že máte telefom a že se snad můžete v servise zeptat..pane nevěřící...

Jinak i nová hřídel má fialové konce, to je rozhodně normal...

V 99% stačí vyjmout hřídel a namazat!!!

cena AL trubky...1690,-Kč.

S pozdravem

  Odborník od Bédi

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 198.242 (?), 16.4.2010 16:38

Máte 7 letou záruku, tak hurá k Bédovi:-))))

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 239.112 (?), 17.4.2010 19:48

Když už "radíte" tak je ale třeba dodat, že stroj musí každý rok na posezónní prohlídku. To samé je u Hondy. Mountfield má taky helpdesk, kde svůj problém můžete sdělit - napsat. Mají také centrální nebo oblastní servisy, když už to nejde řešit nebo nechcete s místním servisem. Loni jsem s nimi řešil reklamaci s předsudky zdejších "expertů" a vyřešili to OK. Je to zase o lidech. Tady lidi toho naplácají.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 17.4.2010 21:03

Máte naprostou pravdu a takoví jako vy především bláto na druhé. Jako červená nit se táhne většinou příspěvků, že všechno je pouze a jenom v lidech. Značka, logo, jméno by bez lidí, zaměstnanců,  byla jen pouhá nálepka. Ten místní servis, se kterým spolupracuji já, považuji spolu s dalším, nedalekým, za ty lepší, ale občas, jsa přítomen řešení reklamace, musím dát za pravdu velké části přispěvatelů! Problém ale není v tom servisu, ten je výše!

Pro tazatele : plastová pouzdra ve kterých je hřídel uložena, zabarvení je již z výroby, neboť konce hřídele jsou tepelně upravené, v trubce, jsou vymačkaná a hřídel, zejména při náklonu stroje, vibruje. Bohužel pouzdra nelze zakoupit samostatně, pouze jako celek, tedy s trubkou. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 122.245 (?), 18.4.2010 7:33

Jenom upřesním nějaká fakta!!!

Jaká plastová pouzdra!!!kde jste to prosím viděl... 746´T.

Posezonní prohlídka není podmínkou 7 leté záruky na křovinořezy!!!

Jedná se o garanční prohlídku, ale na tu musí třeba zahradní traktory a ridery.

Pokud nebudete na ni chodit záruka 2 roky...

Takže sekačka, pila,křovinořezy... prostě 7 let...

Zase je to tady jedna paní povídala...

Každopádně je to tak, že pouzdra jsou součátí Al trubky a nedají se samostatně měnit.Pokud jsou třeba uvolněná a pod. tak bych neváhal s reklamací... Pokud tak učiníte tak prosím napiště kde jste byl jak jste dopadl...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 18.4.2010 14:12

Nevím komu byl váš příspěvek určen p. 122.245, ale součástí, nedělitelnou, trubky křovinořezů OM 746T a 750T, jsou 2 silonová vodící pouzdra cca 3 cm dlouhá, která se někdy vytlučou ve vnitřním otvoru, častěji však na vnějším průměru. Stává se v případě druhém, že obě sjedou do spodní části trubky. V případě tazatele půjde nejspíš o případ první.

Na garanční prohlídku a seřízení by měl jít každý nový stroj a ne jen od M.! Jen pro zajímavost té "jedné paní" sem vložím text spovědi zákazníka obšťastněného také touto "zárukou" : "Hra s kolem štěstí mne viditelně zklamala, cítím se podveden a budu zas, až se mne zeptají jak můžu po roce reklamovat domácí vodárnu(v textu označenou za čerpadlo), když jsem nebyl ani na jedné z povinných osmi servisních prohlídek. Jsem fanouškem Mountfieldu, kde mají na facebooku tu skupinu? ".  Stačí do vyhledávače zadat text  - podmínky záruky u M.- a vyjede vám toho celkem slušná hromádka! On již text reklamačního řádu je "perlou "! Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující předložil společnosti Mountfield a.s. příslušné dokumenty, a to zejména prodejní doklad, záruční list apod. Co si představit pod pojmem apod., mi jaksi uniká a uniká i zákonům. Celkem se obávám, aby tazatel nebyl odkázán na další text RŘ : Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Protože provozování křoviňáku může být klidně bráno jako neodborné používání, nebo chybná manipulace! Již jsem se s tím setkal dříve např. u pil OM 936/940 a prasklého čepu kladky startování na jeho krytu.

Takže ano, JPP, to tu běží celkem normálně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 118.44 (?), 18.4.2010 14:31
Jistě každá firma se jistí aby se nedalo vyreklamovat všechno i bez dokladů v tom máš Radku pravdu.Ale řekni sám když ti někdo donese pilu evidentně zadřenou vlastní vinou a ještě bez dokladů, kam by jsi ho poslal? Nebo by jsi mu řekl jistě nic se nestalo takových moulů je tu spousta to už ani neřešíme, hned vám dáme novou na skladě jich je dost.Jak vidíš s posledního dotazu Stihl 250 problém, tak se problémy nevyhýbají ani stihlkám sám vím o obdobném případu u stihl ms390,takže to budou jistě malé mouchy stihlu.Ale každý kdo čeká kvalitu od světoznámé značky není tak technicky zdatný aby si u skoro nové pily sám přihýbal nebo rovnal západky u řadící páky a navíc jeli v záruce?Nelze jistě srovnávat blbou páčku se silonovými pouzdry OM to by bylo zavádějící, ale kdoví jestli by v servise stihl nebylo přihnutí plíšku dražší než nová pouzdra v OM.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?13.6.2024
Kouří do místnosti10.6.2024
Traverzy IPE5.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika