Omezovače jsou na tryskách z toho důvodu, aby byl zajištěn provoz při ekonomickém a nízkoemisním provozu motoru.Pokud bude omezovač nastaven špatně, tak je to prostě chyba při montáži. Většinou jsem zatím narazil na chybně nastavené omezovače u L, což je nepříjemné, ale nepoškodí to motor. Já jsem omezovače přenastavil tak, abych měl v dorazu konečnou hranici, kdy již dále nelze ochudit směs - zvýšit otáčky. Sice tím omezovač neplní hlavní důvod osazení, neboť od této polohy mohu více obohatit směs, než je třeba pro správný provoz, ale nastavení mám stejně v rozsahu předchozího nastavení, tak je to z pohledu emisí a spotřeby v pořádku. Stejně tak digitální zapalování zajistí, že se motor nepoškodí překročením max. otáček, ale při chudém nastavení H to nepomůže a motor se může poškodit nedostatkem mazání. Přesto je to plus v tom, že se otáčky omezí, neboť se eliminuje jeden faktor, který má vliv na poškození motoru.