Kawasaki FJ 180v - špatné studené starty



host - 89.197 (?)
29.8.2021 13:42

Ono 12 roků starý motor je v dnešní době opravdu starý. Možná už originální díly ani nejdou sehnat a možná kovová jehla je řešením na náš současný benzin. Ani ta Verva už není co bývala, loni v březnu došlo k jejímu vylepšení a od té doby ji nekupuji. Moje auto to vylepšení poznalo hned a dalo to najevo cvrlikanim ventilů jako u obyčejné 95. Kupuji jinou 100, a tam to nedělá. 
Řešení máte, možná není potřeba vyjíždět karburator do sucha, stačilo by jenom zavřít kohout. Tak ať slouží. yes

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 100.151 (?), 29.4.2021 20:47, zobrazeno: 1366x

Zdravím,

nevíte náhodu prosím někdo co by tomu mohlo být? Je to teda 12 let starý motor, olej synt.5w-40,používám jen Vervu jako benzín bez bio.

Dřív stačilo zmáčkout 1-2x bubínek sytiče a startovalo to vždy na poprvé.ted musím zatahnout 4-5x, motor když chytne tak se převaluje v nízkých otáčkách a potom se teda rozběhne, porádně to smrdí a kouří po startu.Jinak teplý starty jsou ok a provoz taky.

Je to něco s karbecem, jde cítít, že valí benzín do oleje.

Díval jsem se na americký weby, toto je známý a rizšířený problém těchto motorů, ale na řešení jsem tam zatím nenarazil.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 100.151 (?), 2.5.2021 17:37

Díval jsem se na videa na Youtube ohledně čištění karburátorů sekaček, takže vyjedu nádrž do sucha, demontuju karbec a sundám plovákovou komoru, musí to být nějaká nečistota u jehly s plovákem, že se to nezavře pořádně a ještě přidělám palivový filtr před karbec, kdyby tam byl, tak by se to určitě nestalo, doufám jen že ty těsnění budou v cajku abych je nemusel měnit.

Každopádně dám sem vědět.jak jsem dopadl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 109.115 (?), 26.5.2021 12:39

Tak přináším čerstvé zprávy ohledně špatných studených startů, po vyjetí nádrže do sucha jsem demontoval karbec, nikde ani smítko nebo šmouha, plovák, jehla, hlavní tryska, všechno jsem vystříkal sprejem na karburátory, jediné co se mi nezdálo byla jehla karburátoru, její špička je z nějaké tvrdé gumy a je nepatrně vyosená, dal jsem 2 nová těsnění na příruby karbecu, po složení a nalití benzinu motor naskočil na 2 zatahnutí, tak jsem myslel, že je po problému, bohužel radost byla předčasná, dneska po týdenní odstávce je vše jak bylo,1x zmáčnu balonek sytiče a svižně zatáhnu za šnůru - a málem jsem si urval ruku, motor se při vytahování šnůry úplně zaseknul, když jsem tahal pomalu fakt silou, je slyšet bublání a syčení z výfuku-asi zalitý válec? No na 4-5 pokus to chytne, chvíli to smrdí ale běží to už normalně.

Uvítám jakékoli postřehy, díky a zdravím M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 107.193 (?), 28.8.2021 18:59

Dovoluji si se zpožděním přínést uzavření celého případu - byla špatná zmíněná plováková jehla s gumovou špičkou, objednal jsem novou na zastoupení Kawasaki v Brně Modřicích přesně podle výr.č. motoru, bohužel nová jehla má kovovou špičku, po namontování jsem zjistil, že problém přetrvává, samozřejměj jsem musel objednat znovu těsnění sání a karbecu, které je tak subtilní, že každým sundáním karburátoru se roztrhne.Celý problém jsem vyřešil tak, že jsem před karburátor namontoval palivový kohout, před vypnutím sekačky ho zavřu a nechám motor běžet cca 2 minuty, dokud se nezastaví.S tímto "kutilským řešením" motor startuje i běží tak jak má, tak věřím, že jej budu dále ještě roky provozovat.

Tímto bych celé téma uzavřel a přešel nyní ke skutečnému problému - motorům Kawasaki a úrovní poskytovaných služeb i varováním do jakých problémů se můžete dostat, pokud si zahradní techniku s motorem Kawasaki v České republice zakoupíte.

- celé portfolio motorů Kawasaki včetně motocyklů má celosvětově problém dlouhodobě s průnikem paliva do oleje a problematickými starty, zde bych vytknul zastoupení nekompetentnost, neznalost problematiky a hlavně nulovou ochotu existenci problému navenek přiznat natož ho řešit.V praxi to vypadá tak, že pokud se zmíníte o tomto problému, ředitel zastoupení označí za příčinu všech problémů biosložku v palivu a její nepříznívý vliv na palivovou soustavu.

- při objednávce zaměstnanec obchodu mě písemně potvrdil, že jehla je objednaná a přijde do 5 dnů.Když jsem se po 10 dnech čekání zeptal jak to vypadá, bylo mě oznámeno, že se objednávka neodeslala, ale že to už bylo napraveno.Má cenu to komentovat??

-při písemné objednávce jsem výslovně uvedl, že chci jehlu s gumovou špičkou.Dodaná jehla ovšem byla celokovová.Mojí chybou bylo, že jsem tuto jehlu převzal a zaplatil.

-jehla dodaná zastoupením Kawasaki není originál, ale podle obalu nějaký čínský aftermarket neznámého původu.Ano, na trhu se zahradní technikou jsou náhradní díly k dostání i v druhovýrobě, ovšem za zlomkovou cenu originálu.Já jsem ovšem platil cenu jako za originál.Uznávám ale, že je to dobrý obchodní model a marže pro prodejce je určitě pohádková.

Tímto bych celý případ uzavřel s nadějí, že tato hořká zákaznická zkušenost a recenze bude sloužit jako podnět pro zastoupení Kawasaki v České republice pro zásadní zlepšení produktů, služeb a přístupu k zákazníkům jak minulým tak budoucím.

Přeji Všem už jen hezké dny

Zdraví M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 89.197 (?), 29.8.2021 13:42

Ono 12 roků starý motor je v dnešní době opravdu starý. Možná už originální díly ani nejdou sehnat a možná kovová jehla je řešením na náš současný benzin. Ani ta Verva už není co bývala, loni v březnu došlo k jejímu vylepšení a od té doby ji nekupuji. Moje auto to vylepšení poznalo hned a dalo to najevo cvrlikanim ventilů jako u obyčejné 95. Kupuji jinou 100, a tam to nedělá. 
Řešení máte, možná není potřeba vyjíždět karburator do sucha, stačilo by jenom zavřít kohout. Tak ať slouží. yes

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 107.193 (?), 30.8.2021 17:15

AKTUALIZACE: Znovu jsem zkoumal balení dodané palivové jehly a dodaná jehla je skutečně originál vyrobený v Japonsku.Nebylo to patrné na první pohled, etiketa na vrchním sáčku má žlutý podklad a připomíná onu zmíněnou druhovýrobu.

Nebylo by fair ode mne kdybych toto neopravil, tudíž se v tomto zastoupení Kawasaki hluboce omlouvám.

Ještě jednou přeji pěkný den Všem

Zdraví M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika