Karburátor s jedním šroubem - seřízení



host - 163.90 (?)
25.8.2020 12:31

Takže po letech se vracím k mému tématu. Už jsem to psal ve vlákně ke křovinořezu.

Buď jsem měl štěstí na vadné karburátory nebo je to jejich vlastnost, ale měl jsem celkem 2 křovinořezy se stejným karbecem a oba se projevovaly stejně. Po důkladném zahřátí stroje (a prohřátí karburátoru), tak minimálně 10-15 minut práce začal být problém se směsí a motor nejprve ztrácel výkon a pak i chcípl. Když jsem zkusil poštelovat karburátor, tak zase běžel, ale nebylo to nikdy ono.

Prostě zahřátím se vždy samovolně rozšteluje. Koupil jsem i malý šroubovák na seřízení jehly šoupátka (nahoře), ale nikdy se to nepovedlo seřídit tak, aby to nehaprovalo.

Takže řešení poslední z možných - koupě originálu WALBRO, které nemá žádný seřizovací šroubek. Výsledek? SUPER!!! Motor konečně běží tak jak má a je úplně jedno jestli je studený, trochu zahřátý nebo běží hodinu v kuse v letním pařáku. Jeho teplota se nijak na funkci neprojevuje - ta je vždy 100%.

Myslím si, že tento typ karburátoru se číňanům moc nepovedl. Jiné typy na silnější motory, které už mají 2 standardí seřizovací šrouby L a H, zřejmě fungují. Mám jeden takový (čínský) v motorové pile a tam funguje naprosto bez závad - zahřátí jeho funkci neovlivňuje.

Je možné, že jsem měl jen smůlu na 2 aušusy, ale asi tom něco bude, protože i prodejci čínské zahradní techniky na svoje lepší (byť pořád hobby čínské) stroje dávají karburátory WALBRO.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 163.90 (?), 25.8.2020 12:31

Takže po letech se vracím k mému tématu. Už jsem to psal ve vlákně ke křovinořezu.

Buď jsem měl štěstí na vadné karburátory nebo je to jejich vlastnost, ale měl jsem celkem 2 křovinořezy se stejným karbecem a oba se projevovaly stejně. Po důkladném zahřátí stroje (a prohřátí karburátoru), tak minimálně 10-15 minut práce začal být problém se směsí a motor nejprve ztrácel výkon a pak i chcípl. Když jsem zkusil poštelovat karburátor, tak zase běžel, ale nebylo to nikdy ono.

Prostě zahřátím se vždy samovolně rozšteluje. Koupil jsem i malý šroubovák na seřízení jehly šoupátka (nahoře), ale nikdy se to nepovedlo seřídit tak, aby to nehaprovalo.

Takže řešení poslední z možných - koupě originálu WALBRO, které nemá žádný seřizovací šroubek. Výsledek? SUPER!!! Motor konečně běží tak jak má a je úplně jedno jestli je studený, trochu zahřátý nebo běží hodinu v kuse v letním pařáku. Jeho teplota se nijak na funkci neprojevuje - ta je vždy 100%.

Myslím si, že tento typ karburátoru se číňanům moc nepovedl. Jiné typy na silnější motory, které už mají 2 standardí seřizovací šrouby L a H, zřejmě fungují. Mám jeden takový (čínský) v motorové pile a tam funguje naprosto bez závad - zahřátí jeho funkci neovlivňuje.

Je možné, že jsem měl jen smůlu na 2 aušusy, ale asi tom něco bude, protože i prodejci čínské zahradní techniky na svoje lepší (byť pořád hobby čínské) stroje dávají karburátory WALBRO.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika