Ještě jednou Brigs and Straton



skolin - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (78) - 194.126 (?)
28.3.2008 20:31

Taky může být problém s olejem, pokud tam máte SAE 30, na zimní provoz (pod 5 stupňů) je třeba použít polo, nebo sint. Čistý čerství benzín a dále pak je vhodné vyměnit rovnou i svíčku, pokud nevíte jak tam dlouho dříve běhala. Ale to jsou jen věci které napomáhají k lepšímu stratu,  ve vašem případě to vážně vypadá na ten sytič, popřípadě prymér.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 129.78 (?), 27.3.2008 21:57, zobrazeno: 7430x

Mám tento motor 11 HP na elektrocentrále. Běží perfektně.

Potíže nastanou při chladnějším počasí. Nelze ho nastartovat.

Řeším to demontáží svíčky a vstříknutím asi 1ml benzínu do válce.

Pak chytá okamžitě. Neví někdo kde je chyba? Centrálu jsem koupil starší. Do motoru jsem zatím nešel, pouze jsem vyměnil olej a vzduchový filtr. Díky za odpovědi! Jerry 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 27.3.2008 22:06

Nevím, jaký tam máte motor, ale problém bude v sytiči. Nefunguje dobře obohacení, což nahrazujete stříkačkou. Jaký to má sytič? Jestli je tam sytičová klapka, tak nedoléhá - dá se určitě seřídit, opravit.Nebo to má plovákový karburátor? Možná je třeba karburátor vyčistit.

Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 129.78 (?), 27.3.2008 22:54

Díky za radu. Vyzkouším a dám vědět! Jerry

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 151.203 (?), 27.3.2008 22:53

Zkuste sundat karburátor a podívat se jestli není škrtící klapda povolená. Mne se to stalo už u několika motorů, dokonce šroubky prošly motorem až do výfuku.

Další problém muže být v táhlu plynu, že nedozavírá sytič.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
skolin - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (78) - 194.126 (?), 28.3.2008 20:31

Taky může být problém s olejem, pokud tam máte SAE 30, na zimní provoz (pod 5 stupňů) je třeba použít polo, nebo sint. Čistý čerství benzín a dále pak je vhodné vyměnit rovnou i svíčku, pokud nevíte jak tam dlouho dříve běhala. Ale to jsou jen věci které napomáhají k lepšímu stratu,  ve vašem případě to vážně vypadá na ten sytič, popřípadě prymér.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika