Jaký motor pro Vari IV GCV160/GCV190



host - 232.87 (?)
2.3.2009 21:51

Já vlastním VARI IV s motorem Honda GCV 190 a je pro mě lepší, než GCV 160. Na obdělávání půdy je potřeba silnější motor, kvůli orbě, kypřiči a hlavně rotavátoru, který potřebuje pro svojí práci výkonný motor.

Na ježdění kolem domu se sklápěcím návěsem ANV 350, stačí bohatě motor GCV 160. Tento motor o výkonu 5,5 koní, stačí i na práce s hřebovými bránami a smykem, ale jak jsem už uváděl zkraje. Na těžší práce viz. orba... je vhodný spíše motor GCV 190.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7   
                     
host - 11.107 (?), 13.2.2009 15:16

Jsem jenom rád, že to potvrdí taky někdo jiný a ví jak to je.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 234.140 (?), 13.2.2009 16:22

JReakcia na host - xxx.xxx.37.89 (?), 13.2.2009 13:05:

   Dobry den,  vzhladom na to, ze o tomto nemam dost informacii, rad by som sa dozvedel, ake su tie rozdiely konkretnejsie: konstrucne, technologicke aj kvalitativne u prevodoviek Supa oproti Vari. Prevodovky Supa nepoznam. Mam skusenosti s original prevodovkami Vari,  su super, ale zda sa, ze nejako sa v poslednej dobe vytracaju zo slovenskych marketov. Myslim, ze to by mohlo zaujimat aj viacerych. Dakujem za vecne odpovede.  (Poznamka: Tento moj dotaz nie je ironicky ani dvojzmyselny, je cisto technicky.)  ___pooh.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 29.123 (?), 2.3.2009 10:56

Blbost. Firma Praktis Prakovce dodávala převodovky i firmě Vari, a to zpočátku výroby(zhruba do roku 1993). Pak s nimi byla ukončena spolupráce a našli si jiného dodavatele(zřejmě z důvodu rozdělení státu by je přišly převodovky dráž). Ať se jedná o DSK 317 nebo MTP 320, obě jsou naprosto shodné, jen Vari to ošidila tím, že už nedává vnitřní závaží na kola.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 232.87 (?), 2.3.2009 21:51

Já vlastním VARI IV s motorem Honda GCV 190 a je pro mě lepší, než GCV 160. Na obdělávání půdy je potřeba silnější motor, kvůli orbě, kypřiči a hlavně rotavátoru, který potřebuje pro svojí práci výkonný motor.

Na ježdění kolem domu se sklápěcím návěsem ANV 350, stačí bohatě motor GCV 160. Tento motor o výkonu 5,5 koní, stačí i na práce s hřebovými bránami a smykem, ale jak jsem už uváděl zkraje. Na těžší práce viz. orba... je vhodný spíše motor GCV 190.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 21.210 (?), 31.1.2009 15:50

Pokud máte svažitý terén, tak jedině profi motor s tlakovým mazáním.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 34.194 (?), 8.2.2009 19:52

Zdravím účastníky diskuze.Mám podobný problém s výběrem motoru pro bubnovou sekačku Robus 700 výrobce Jikov.Původní briggs měl výkon 3,6kw/3600ot.Byl mi doporučen motor Honda GCV190,který má o něco vyšší výkon(což není asi na škodu).Jak ale čtu tuhle diskuzi, existuje i řada GXV(profi?)Poradíte prosím projaký typ se rozhodnout?Jaký je cenový rozdíl obou typů, životnost,atd.?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 11.107 (?), 8.2.2009 20:33

Řada GXV samozřejmě existuje, ale po inovaci motor změnil částečně rozměr a cenu a Vari ho vyřadila ze sortimentu a tím pádem ho nenabízí nikdo. Tento motor je v kategorii profi a je to nej, u Hondy ve vertikálech. Pokud ho máte možnost získat jetý je to asi jediná možnost jak si ho dnes pořídit. Pokud chcete nový GXV musel by jste na slovensko tam by i se spojkou 80 mm měl být. Pevně věřím tomu, že přijde doba, kdy se k němu vrátí i Vari.
Motory GCV jsou z opačného konce žebříčku než motory GXV, ale v praxi ukázaly co dovedou a že je i na ně spoleh. Nevím zda jste se už rozhodl pro motor Honda nebo znovu B&S, ale z Hond vemte ten silnější. V celkové investici už to tolik bolet nebude a nestane se, že si při práci s vaší dvoububnovkou řeknete kdybych vzal ten silnější tak... znáte to.
Pokud koupíte "jen" motor, čeká vás montování. Musí se přehodit spodní díl přidělaný k motoru, demontovat spojka a stáhnout unašeč spojky a namontovat to na nový motor, nebo koupit komtlet motor i se spojkou a mezikusem a přehodí se jen vodící kleče (řídítka). půjdete-li za odborníky vědí co a jak (aspoň doufám). Budete-li si to dělat sám, bez určitých znalostí a vybavení se neobejdete.
Náklady se mohou zvíšit třeba o to, že bude dobré zároveň vyměnit segmenty spojky, aby se to bylo z jedné vody. Nemá cenu montovat zpět něco, čemu evidentně končí životnost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 34.194 (?), 11.2.2009 17:43

Tak jsem se byl optat v jedné prodejně zahr.techniky a krom hondy mi ještě prodavač nabídl jakousi přesnou kopii hondy, výroba čína, prý docela kvalitní(litinova vložka válce, uložení kliky na ložiska),barevně i tvarem jako u hondy.Má někdo zkušenost s tímto skorohondamotorem?Osobně se mi moc nezamlouval, ikdyž cena byla poloviční než honda a prodavač ho chválil, nakonec však dodal"ale je to čína"

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
tktz - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (126) - 169.122 (?), 11.2.2009 17:55

Benzínové motory - KAMA??

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 34.194 (?), 11.2.2009 20:26

neznám přesné označení, ale jeto věrná kopie hondy i barva jako gxv160.Nemáte po ruce foto?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?13.6.2024
Kouří do místnosti10.6.2024
Traverzy IPE5.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika