Tak jsem si s tím trochu pohrál. I s dostupným nářadím na zahrádce se to nakonec povedlo demontovat - 1 klíč na svíčku a 1 stranový klíč.
Šrouby jsou na klíč 17mm a oba mají klasický pravý závit. Povolení 1. šroubu proběhlo nejprve oběma klíči zároveň, druhý šroub jsem povolil tak, že jsem šprajcl o povytažený šroub plocháč z truhlářské svěrky.
Výsledek:
Pružinku jsem trochu natáhl. Originál má závity na sobě a odlepí se se zátěží 100N (10kg). Po jejím natažení tak, že závity jsou trvale odlepené, jsem ji dal zpět. Po startu se i na volnoběh hlava mírně otáčela, ale stejně po zvýšení otáček se hlava otáčí příliš rychle. Volnoběh mám nastavený na 2800 a orig. spínání je při 4000. Po úpravě je spínání odhadem při 3500, což je však stejně příliš rychlé, takže požadovaný výsledek se nedostavil.
Holt je znát, že převod pro čtyřtakt je výrazně rychlejší než dvoutakt. Volnoběh dvoutaktu je cca stejný.
Tak jsem to vrátil zpět - pružinku do sikovek (přes hadru, abych neudělal na háčku pružinky vrypy) a zmáčkl. Háčky se mírně přihnuly k pružině a je to teď podobné jako před úpravou.