Honda Vs. Briggs&Stratton



host - 133.211 (?)
25.6.2017 14:49

OHV sú top modely napríklad Loncin, Oleomac,Alko.Alebo ďalšie topmodely ako Vari, Hecht,MTD.No a mohol by som ešte menovať ďalšie TOP modely.Všetko OHV"profi" prevedenie. Predstavujete si to ako Hurvínek válku.Tieto zlé Sv motory a tie super OHV a OHC motory. Neberete do úvahy to že pokiaľ 4-takt smrdí tak z vysokou pravdepodobnosťou žere olej.Mno a olej žere nezávisle na tom aký má motor rozvod.A teraz ma presvedčte o tom ako dlho vydrží čínsky OHV motor nežrať olej ak je vyrobený z podradného materiálu aby mali super cenu.Samozrejme z ohľadom na to že tých motorov je dnes na trhu pomaly väčšina.Len si tu prečítajte -licencia Honda - motor vyrobený v spolupráci z Hondou - vypadá ako honda-asi to bude honda.Toto všetko je čína.Čína hrubého zrna.Lacná napodobenina, spravená na cenu.Ale podľa Vás je super.Veď je OHV.

 No a len tak na okraj nikto Vás nežiada o nastavovanie ventilov na SV motoroch.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 133.211 (?), 25.6.2017 13:09

Pozrite sa prosím do schémy SV rozvodu.Potom možno prídete na to že spodný ventil nijak nesúvisí z hlavou valca.

 A upilujeme pomaly /zdôrazňujem pomaly/ až kým nedosiahneme požadovanú hodnotu.No a musí ten ventil ísť v nastavení ktoré sme mu dali a to z jednoduchého dôvodu.Ventil nevie zmeniť pevné nastavenie až pokiaľ sa znova časom nevyklepe v sedle ventilov.Ten čas sa merá v tomto prípade v rokoch.

  Trvá to +- hodinu a nijaké špeciálne náradie nepotrebujeme. Pravda je aj to že to robíme možno tak 5x do roka.

  Celá táto debata okolo nastavenia vetilov na sv motoroch sa rozprúdila len kôli tomu že tu nejaký "odborník" neodporúča SV motory lebo sa podľa neho nedajú na nich nastaviť ventily.Snažil som sa len napísať že tieto ventily sa nastaviť dajú a aj sa nastavujú.Nie síce často ale stáva sa to

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 25.6.2017 13:46
Hmmm tak drtivá většina SV jede s nenastavenými ventily. Proto střílejí do výfuku, kuckají, páchnou na sto honů. EU měla zakázat SV dávno.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 133.211 (?), 25.6.2017 14:12

  Presne taký ľudia ako vy nám robia zákony v EU a aj doma.Premúdrelí, nekompetentný a nezaujímajúci sa o odbornú časť problému. Nechcete náhodne kandidovať?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 25.6.2017 14:25
Dík za vysvětlení. Seřízení a pilování je pro laika trochu jiný pojem. Pilování je podle mého nevratné a nechtěl bych takto seřizovat svůj motor. Já se zase do diskuze zapojil z důvodu, že v motorech tu nějaký odborník házel do jednoho pytle SV s OHC, OHV. SV mají větší spotřebu a emise splodin. Jsou levné a jednoduché. OHC, OHV jsou TOP motory v zahradní technice značkového výrobce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 133.211 (?), 25.6.2017 14:49

OHV sú top modely napríklad Loncin, Oleomac,Alko.Alebo ďalšie topmodely ako Vari, Hecht,MTD.No a mohol by som ešte menovať ďalšie TOP modely.Všetko OHV"profi" prevedenie. Predstavujete si to ako Hurvínek válku.Tieto zlé Sv motory a tie super OHV a OHC motory. Neberete do úvahy to že pokiaľ 4-takt smrdí tak z vysokou pravdepodobnosťou žere olej.Mno a olej žere nezávisle na tom aký má motor rozvod.A teraz ma presvedčte o tom ako dlho vydrží čínsky OHV motor nežrať olej ak je vyrobený z podradného materiálu aby mali super cenu.Samozrejme z ohľadom na to že tých motorov je dnes na trhu pomaly väčšina.Len si tu prečítajte -licencia Honda - motor vyrobený v spolupráci z Hondou - vypadá ako honda-asi to bude honda.Toto všetko je čína.Čína hrubého zrna.Lacná napodobenina, spravená na cenu.Ale podľa Vás je super.Veď je OHV.

 No a len tak na okraj nikto Vás nežiada o nastavovanie ventilov na SV motoroch.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 25.6.2017 15:12
Žere olej, hmm tak jsem si myslel, že 4 letý Brigs by neměl žrát olej a 15 letá Honda by mohla žrát a nežere. Oleomac Loncin a Spejbl. Motory jsou Honda, Kawasaki,Kohler,--------- grrg --_______ Brigs.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 133.211 (?), 25.6.2017 17:49

ste dostal záchvat?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 25.6.2017 18:43
Hej záchvat SV, zas ten ťulo teď v neděli nakopnul tu svou SV herku a seče trávu. Půjčím mu pilník, nejspíš nějaký rok zpátky nepiloval, musíme pozavírat okna do prčic s SV.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 133.211 (?), 25.6.2017 20:21

presne toto je problém briggsov-sú nesmrteľné.Nejaký ten rok nepiloval a nejaký ten rok ešte pilovať nebude a ten motor stále pôjde.

 musíte to brať trochu z nadhľadom

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 25.6.2017 21:08
Nic jiného mi nezbývá, taky chápu, že si něco koupil, čeho se v obchodě rádi zbavili a pěkně tu starou SV šunku vychválili. Pojede stále pssk, pssk, škyt,,škyt, pssk,pssk i prásk tohle dělá každý starší SV, kde se nepilovalo na ventilech. EU nemusím ale občas se jim něco povede třeba zákaz zamořujících SV.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika