Hodnota pouzitych trakturku
|
|
 |
 |
host - 36.90 (?) 22.12.2016 0:02
Připojuji se k poslednímu dotazu.Jinak co se týká původního dotazu, tak dáme př.-traktůrek, cena 60tis.,jednoválec mazaný rozstřikem, hydro levný základ např. od hydrogearu.Životnost jen několik stovek mth.Po roce, pokud je koupen na určenou plochu, má max.30-40mth., za něj nikdo 50 tis. nedá, tak 45-48tis.max.,což je nejvyšší úbytek ceny -min.20%,pak to jde tak po 4-5tis./rok.
Kubota, nafta,třívalec, cca 250 tis.,komunální kvalita, životnost řádově tisíce mth.V držení obce cca 100- 250mth/rok.Neklesá tolik na hodnotě, ale do 10%/rok se vejde, takže po roce 225tis.Ale stejně jako u auta, vše dokresltjí dané mth.Já mám dnes komunál za 200tis.,po 8letech pod polovinou původní ceny s 900mth.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 36.90 (?), 22.12.2016 0:02
Připojuji se k poslednímu dotazu.Jinak co se týká původního dotazu, tak dáme př.-traktůrek, cena 60tis.,jednoválec mazaný rozstřikem, hydro levný základ např. od hydrogearu.Životnost jen několik stovek mth.Po roce, pokud je koupen na určenou plochu, má max.30-40mth., za něj nikdo 50 tis. nedá, tak 45-48tis.max.,což je nejvyšší úbytek ceny -min.20%,pak to jde tak po 4-5tis./rok.
Kubota, nafta,třívalec, cca 250 tis.,komunální kvalita, životnost řádově tisíce mth.V držení obce cca 100- 250mth/rok.Neklesá tolik na hodnotě, ale do 10%/rok se vejde, takže po roce 225tis.Ale stejně jako u auta, vše dokresltjí dané mth.Já mám dnes komunál za 200tis.,po 8letech pod polovinou původní ceny s 900mth.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 78.117 (?), 22.12.2016 12:13
Dobrý den Stando,
také jsem napřed nechápal, ale předpokládám, že "změnou směru jízdy" je myšleno - vpřed versus vzdad - nikoliv prudká změna doprava nebo doleva.
IvanHorseman
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 233.88 (?), 24.12.2016 14:02
Také to výrobce traktůrků v Návodu k obsluze zdůrazňuje hned na několika místech hrubým zvýrazněným písmem, že traktůrek musí úplně ZASTAVIT a potom teprve změnit směr jízdy (dozadu-dopředu). Ale i to prudší zatáčení do stran je dobré vzhledem k jednoduchosti řešení ovládat bez větší síly na volant. Je tam obyčejný asi 3 mm plech s ozubením, které se může brzy vymačkat.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|