Brigs and Straton - porucha?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 114.190 (?), 23.7.2007 21:26, zobrazeno: 18587x
Dobrý den
Prosím o radu, mam benzínovou sekačku s motorem Brigs and Straton dva roky starou, výkon je 5koní, při nasazování nože sem si všiml že kliková hřídel má patrnou axiální vůli, je to u takových motorů běžné, předem děkuji za odpověd.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 212.242 (?), 7.8.2007 17:46
Právě jsem se dal do údržby motoru Brigs and Straton QUANTUM XM 55 (?5,5) nemám k tomu žádnou literaturu a ani plánky. Právě bojuji se zapalováním. Cívka se po změření jeví v pořádku, dokonce má snahu něco indukovat, ale to je vše. Dál budu mít starost se složením stroje - motor je rozložený a já doufám, že nic nechybí. Máte-li někdo manuál a několik dobrých a spolehlivých rad, prosím poskytněte. Dík
Kutil
|
|
 |
|
 |
 |
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388), 7.8.2007 19:25
Nevím proč jste motor rozdělal, údržba = promazání, vyčištění, výměna oleje, filtru,svíčky, nože, kl. řemenu, seřízení a pod. Takže těžko radit, demontáž je vhodné pro laika nedělat to za 1. Jestli si troufáte, že to zvládnete dobře, ale asi bych postupoval opačně - prvně manuál a potom se dotazovat na něco co nevím. Dále je vhodné si nafotit některé důležité součástky jak byly, ale stejně dotažení šroubů a některé seřízení nenafotíte. Jestli můžete uveďte výrobní řadu motoru - je to číslo např. 10..., 11... atd. rozkreslených B+S mám hodně, ale takto to lépe vyhledám. S cívkou opět nevím co zkoušíte - nedávala jiskru? Pokud ne je nutné vyloučit možnost vadného kabelu vysokonapěťového, svíčku vyzkoušet a potom je to na výměnu cívky. Jinak nastavte mezeru mezi ventilátorem a cívkou a dotáhněte, ale nepřetáhnout.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 212.242 (?), 7.8.2007 22:09
Vážený pane, plně chápu Vaše rozhořčení, ale já přišel již k hotovému. Přirozeně nejdříve sháním plány a manuál. Motor není rozhozený, ale jen "očesaný" - po prvním ohledání by neměl být problém jej složit. VN kabel zatím nemůžu vyloučit - je do cívky vlepený a bez znalosti konstrukce nebudu riskovat. Výrobní číslo začíná 128802-1952-B1 0409... snad si z toho něco vyberete. Jen netuším, jak byla na hřídeli připojena spojka - tu jsem zatím neobjevil - k VARI. Jinak moc děkuji za odpověď.
Kutil (tritikale@seznam.cz)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.104 (?), 7.8.2007 23:24
Pokut vím, tak Vari a.s. motory B&S nikdy na stojích s odstředivou spojkou nepoužívala. Tyto motory používaly tři firmy - Motor Jikov, Dakr a slovenský Agzat. Jak v průměru spojky osmdesát tak sto dvacet milimetrů.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 69.62 (?), 26.4.2008 20:43
Jaky proud je mozne ze zapalování uvedeneho motoru (model 128800) vyzdimat? Pouzil bych jako zdroj pro elektro-magnetickou spojku (-y)?
dik za info
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|