Briggs Stratton 460 časování ventilů



host - 4.243 (?)
10.8.2011 9:30

Nevěřím, že by motor neměl ve spodní části bloku šroub - zátku s čtyřhranou dírou určenou pro vypouštění oleje. U sekaček to bývá dost znečištěné a proto je lepší starý olej odsát.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Dneprstein - (2) - 183.228 (?), 3.8.2011 12:17, zobrazeno: 21054x

Edit: typ je 450

Dobrý den!

Mám dotaz. Manželce se podařilo trefit sekačkou kámen a ohnula kliku (tu se povedlo srovnat). Ale zároveň zřejmě přeskočily zuby na rozvodech, ale nikde se mi nedaří zjistit, jak by správně měly být nastavené. Na klice se mi žádnou značku najít nepodařilo, na vačkovém kole nějaké značky jsou, ale nevím, kam mají směřovat. Neví někdo?

Případnému rádci předem děkuji!

   
host - 120.190 (?), 4.8.2011 19:04

Zdravím značka je na obojím. Na ozubeném kole kliky je tuším vylisovaná tečka a na plastovém kole rozvodů je výlisek - žlábek.  Ty nastevte proti sobě, jenže jsem ještě nazažil "přeskočení rozvodů", ale osobně jsem opravovat pár motorů na kterých se po takovéto ráně utrhlo to plastové kolo z hřídelky a to už nedáte dohromady, pouze výměna. 

      
Dneprstein - (2) - 183.228 (?), 6.8.2011 15:22

Už vyřešeno... No, na vačce jsem značku našel, na klice nikoli. Nakonec jsem to sesadil stylem pokus-omyl dle toho, že někde kolem horní úvratě ventily střihají. SV motoru je celkem fuk, kde se ventily nalézají vzhledem k pístu, takže jsem si s tím pak hrál o zub nahoru, o zub dolu, tak dlouho, až to mělo normální chod, startovalo a neřvalo. Navíc celé rozvody mají vůle tak brutální, že zub sem, zub tam nemůže hrát roli... A kolečko je na klice naštěstí nasazené packou do žlábku, takže i při jeho zničení ho lze bez problémů vyměnit...

Jo - a celkem mě dostalo, že ten motor nemá výpusťák oleje. Asi se u něj nepočítá s nějakou extrémní životností. Při nejhorším mám v záloze ještě jednu starou dobrou 375...

         
host - 250.99 (?), 9.8.2011 22:45

Olej se vypouští nalévacím otvorem. Neobracet sekačku na str. karburátoru!! KK

            
host - 4.243 (?), 10.8.2011 9:30

Nevěřím, že by motor neměl ve spodní části bloku šroub - zátku s čtyřhranou dírou určenou pro vypouštění oleje. U sekaček to bývá dost znečištěné a proto je lepší starý olej odsát.

               
host - 226.72 (?), 22.8.2011 13:20

na nšech motorech BaS od roku 2010 skutečně už není vypoušták. Hold výrobní úspory vládnou světu . Ono spíš se uvádí že na sekačkách s ruzmými typy pojezdů se na ten šroub ani nedálo dostat a pak dost motoru odešlo že ten šroub někdo pořádně neutáhl, on se vyklepal a pak vypad, tak ho radši zrušili.

         
host - 112.224 (?), 19.10.2021 15:10

Kdyby to náhodou ještě někdo řešil - jako já teď.

Značka tam skutečně je. Na kolečku vačky je dost zřetelná. Na kolečku na klice je prakticky neviditelná.

Na jednom zubu je prolis dovnitř. Jak je kolečko černé a od oleje, není vidět.
Musel jsem kolečko sundat z hřídele, otřít a vzit na světlo, abych si jí všiml.

            
host - 151.1 (?), 2.12.2024 20:27

Na klice je označení také, ale je pod tenkou vymezovací podložkou kterou drží vizkozita oleje. Očistit, sundat, naetavit a dát zpátky podložku.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?16.7.2025
Péče o jezírko na chtě15.7.2025
NEREZOVÝ BAZÉN15.7.2025
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?15.7.2025
Péče o jezírko na chtě9.7.2025
Péče o jezírko na chtě8.7.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika