Briggs stratton 450



host - 11.107 (?)
2.3.2010 21:19

To není pravda.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 71.175 (?), 2.3.2010 20:38
A nemali- nemáte žiadne problémy s motom? dýmenie, vyššia spotreba atd, a aký máte BS motor? a kolko ho už máte Dakujem
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 2.3.2010 20:50

Většinou jsem používal BS, když nebyl k dispozici, tak Mogul Alfa, který používám do motorů Honda. My máme BS 50 3,7kW. Kouření motoru je u dobrého stavu motoru přeplněním olejem, nebo nadměrným nakloněním u spalování oleje, černý kouř je u motoru přehlceného palivem, nebo je problém v karburátoru, příp. zapalování. 

                     
host - 71.175 (?), 2.3.2010 20:55
Dakujem, za vaše odpovede. Čiže myslíte že ak budem používať tento olej tak by motor mal niečo vydržat. A počul som že minerálne oleje viac zanášajú válec, mali ste ten motor už otvorený? alebo je v dobrom stave? Dakujem za Vás čas
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 2.3.2010 21:03

Motor, který jede dobře není třeba demontovat. Nejvíce problémů u mazání vzniká použitím nevhodného oleje, případně ponecháním vyjetého oleje v motoru dlouhou dobu. Samozřejmě, že stav oleje v motoru je důležitý faktor. To je ale doufám jasné, k tomu slouží měrka. Je vždy lepší dávat méně oleje, než přeplňovat. Méně oleje je pod hranici maximální hladiny. Olej se doplňuje na rovině a ne hned po chodu motoru, kdy ještě není hladina oleje ustálená. Válec se téměř nezanáší, ale hlava válce, píst a také ventily. To vše souvisí s tím, zda je olej nadměrně spalován. Nevhodný olej není dokonale setřen ze stěn válce a dostane se do spalovací komory, kde hoří. Tím se tvoří karbony a motor kouří, nebo to není vidět a jen zapáchá od hoření oleje. Spalování oleje svědčí také o špatném stavu motoru.

                     
host - 71.175 (?), 2.3.2010 21:13
A čo sa týka ventilov treba ich nastavovať? Lebo ked som chcel kúpiť hondu s rozvodom ohc tak mi predavač povedal že ich treba nastavovať najneskôr každú sezónu v odbornom servise a to by teda pre mna nebolo moc výhodné, Vy tie ventily nastavujete?
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 2.3.2010 21:16

U těchto motorů SV se ventily nenastavují. Pouze OHV, OHC, DOV a pod.

                     
host - 71.175 (?), 2.3.2010 21:18
Aha, čiže o problém menej :) Čo sa týka práce v lete, Vám sa nepriehriéva? Dakujem
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 2.3.2010 21:22

Ne, sečeme asi 700 m a většinou na střední otáčky. Pouze se někdy zadaří a je hustá tráva, potom sečeme na plný plyn. Ale přehřívání jsem nepoznal. Jestli se Vám motor přehřívá, tak je to možná tím, že sečete na nejnižší strniště a nůž se brzdí o nerovnou zem. Také to může způsobovat přerostlá tráva. To se potom dá vyřešit tak, že sečete na menší záběr, nebo zvýšit výšku sečení, dle okolností.

                     
host - 11.107 (?), 2.3.2010 21:19

To není pravda.

                     
host - 71.175 (?), 2.3.2010 21:25
Dakujem, čo nieje pravda?
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?16.7.2025
Péče o jezírko na chtě15.7.2025
NEREZOVÝ BAZÉN15.7.2025
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?15.7.2025
Péče o jezírko na chtě9.7.2025
Péče o jezírko na chtě8.7.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika