A já si myslel, že důležité na motoru je, jak vypadají jeho plastové kryty. Motor má i nějaký vnitřek? To jsem vážně nevěděl a je to pro mě přímo šokující novinka.
Je možné, že si trošku oleje pápne, protože si nedělám iluze o kvalitě čínské kopie s hlavním kritériem výroby - nízká cena. Jenže zplodiny po spáleném oleji nesmrdí a olej příliš neubývá - úniky jsou spíše netěsnostmi, protože dílenské zpracování je takové, no řekněme levné. Záměrně nepíšu čínské, protože třeba můj Hecht 5484 SX má motor úplně suchý a krásně (proti tomuto) zpracovaný.
Spíše vzhledem k nastavitelnému karburátoru to vidím na bohatou směs, ale protože jsem benzíňáka nikdy neměl (jsem prostě naftový), tak nedokážu odhadnout jestli je nebo není. A na svíčce by to mělo jít poznat.