OHC je zastaralá koncepce dávno dávno u moderních motorů nepoužívaná.
SUBARU - je podřadnej výrobce kterej ještě nedokázal udělat pořádnej motor.
Motor 4-MIX® běží na rozdíl od jiných čtyřtaktních motorů s obvyklou směsí benzinu a oleje (1:50). Naprosto nově se směs benzinu a oleje rozděluje obtokovým kanálkem v hlavě válce v celém motoru a zajišťuje tak dokonalé mazání. Aby motor STIHL 4-MIX® snadno startoval, byl do tohoto motoru použit dekompresní systém, který prodlužuje při startování dobu otevření ventilů. Tím se značně snižuje síla potřebná k nastartování nářadí. Motor STIHL 4-MIX® je díky mazání směsí lehký motor: U motoru STIHL 4-MIX® odpadají části, které jsou potřebné u běžných 4-taktních motorů, jako je olejové čerpadlo, olejová nádrž a olejová vana. Díky tomu je minulostí i náročná servisní práce, jako je pravidelné nastavování vůle ventilů, kontroly oleje, výměna oleje a likvidace starého oleje.
Motor X-Torq®
Konstrukce motoru X-Torq® snižuje množství škodlivých výfukových plynů až o 75% a spotřebu paliva až o 20%.