Aditiva do mazacích olejů



   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
         
host - 126.130 (?) 
29.6.2009 10:53
Pouzivam Metaltec a kdo to nezna tomu by na pochopeni nestacilo cele forum. Nejlepsi je kdyz uz dat informaci a dal nevysvetlovat neni produkt jako produkt vyzkousejte a potom piste.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
host - 226.13 (?), 30.6.2009 11:43

Před pár lety jsem do motoru Š120 /cca130000km/ použil aditivum na bázi teflonu. Mohu vás ujistit, že výsledek byl opravdu znát, na volnoběh motor nebylo skoro slyšet a spotřeba klesla tak o půl litru. Výdrž aditiva ale byla tak max.10000km, takže jsem to již neopakoval, protože to při pravidelné výměně oleje u automobilového motoru není potřeba. Nevěřil jsem, ale opravdu to funguje!     Pravdou je, že s drobnou zemědělskou mechanizací pracují dost často huculové, kteří zničí i nerozbitné /viz. čistý benzín bez oleje v pile, převodovka s vyteklým olejem atd./ tady by snad pomohlo jen rozumové aditivum do hlavy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 30.6.2009 17:57

Teď mám novou zkušenost s nějakým přípravkem do převodovek a rozvodovek, který jsem dostal. Je to všechno v angl., a tak podle toho, co jsem pochopil to obnovuje a prodlužuje těsnost u gufer a snižuje tření v soukolích. Tření v soukolích samozřejmě nejsem schopen poznat, jestli to mělo vliv, ale do brzd mi pořád pronikal přes 2 břité silikonové gufero převodový olej z koncového převodu. Tak jsem to jen zkusil, protože stejně nebylo co pokazit, max. zase výměna gufera, toho nejlepšího, co se dá běžně sehnat. Doplnil jsem rozvodovku po max. hodnotu. Udělal jsem s tím několik delších jízd a místo olejem postříkaného pláště z vnitřní strany tam byla jedna kapka na bubnu. Po další jízdě už neprosakuje nic. Je to jen zatím krátkou dobu a nedělám z toho velké závěry. Ale tento stav byl jen těsně po výměně gufera, potom to začalo hodně propouštět. Zřejmě jsou těsnící - třecí plochy již vyběhané, nebo nerovné a gufero se rychle na břitech poškodí, i když to není téměř viditelné. Pokud to bude držet, tak se přidáním trochy červené kapaliny vyřešil problém u staršího stroje, kdy jsou díly těžko sehnatelné a demontáže dost náročné a komplikované. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 174.65 (?), 30.6.2009 18:48
Přípravky, které umí navrátit pružnost těsněním (v motoru i v převodovce), vyrábí i výrobci motorových olejů, a povětšinou neobsahují nic destruktivního či nežádoucího. U přípravků snižující tření převodových soukolí však může u některých synchronizovaných převodovek nastat potíž s přílišnou kluzností, která znemožňuje synchronům se včas roztočit na požadované otáčky. Zpravidla čím starší synchronizovaná převodovka, tím pravděpodobnější možnost potíží.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 144.40 (?), 7.8.2010 22:22

Zdravim

Ekolube, teflon jsem pravidelne pouzival do zigulika, motor najel 300000 KM bez jakekoliv opravy. Pouzil jsem ho do sekacky kde klepala ojnice na klikovce, hrozny rachot, po aplikaci teflonu se moror sklidnil a chodi dodnes.

V novem Fordu podle me teflon chod motoru zhorsil, hlucnejsi chod, ale motor to nastesti prezil.  Skusil jsem pouzit Militec, auto jede lip a spotreba se snizila o 0,75 l na 100km.

S pozdravem

M.L..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
j.c. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (142) - 190.236 (?), 8.8.2010 19:59

Přidávám do diskuze odkaz na článek, pro jehož přečtení je třeba se obrnit trpělivostí, je to dlouhý čtení. Osobně před všemi aditivy dávám přednost používání kvalitních olejů a dodržení doporučeného dávkování popř doporučených lhút výměny a nikdy jsem žádný motor nezadřel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 8.8.2010 20:17

To je staré, jako odpůrci aditiv. Ale netvrdím, že každé funguje. To, které používám ano, ale pravdou je, že v ideálních podmínkách žádný motor nepotřebuje aditiva, stačí jen zajistit ideální podmínky chodu motorů. Já to stále nedokážu, něco neovlivním, proto používám aditiva. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 62.202 (?), 10.8.2010 18:31

Doporučují to i autoservisi a mají s tim dlouholeté zkušenosti.Určitě to funguje ale chce vědět který a do čeho ho nalévat.Tchánovi to zatím zachránilo GO motoru na zetoru4011.Neměl tlak-Výměna oleje+aditiv a zázrak.Tchán se radostí ožral a jezdil 3hodiny po poli.Je to 7 měsíců go ho nemine ale až se to rosype ůplně.Potom vám napíšu!!MF

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika