Možná se Vám to zdá opravu složité a kostrbaté, ale je to tak. Pokud používáte komunikace ve správě obce, tak bych to neřešil a jezdil čile bez nějakého povolení. V mém připadě je to horší neboť bydlím přimo u silnice 1. tř. kde je velký provoz. Já když jsem zjistil co to vyřízení povolení obnáší tak jsem od toho chtěl couvnout, ale paní na odboru dopravy mne přesvědčila, že je to velmi duležité mít toto povovení aby člověk byl krytý v připadě dopravní nehody, nebot právě s těmito stroji bylo zpusobeno dost těžkých havarií. Nemusíte třeba nehodu zrovna zavinit, ale odnesete to, poněvadž tam nemáte co dělat. Dále k tomu TP: při koupi nového Tkáčka v bývalém Agrozetu každý stroj dostal Tecnické osvědčení, které ale není tech. prukazem, poněvač na STK se nechodí. Z toto důvodu by mělo být povolení k vyjímečnemu užití silnice samojízdnými pracovními stroji a přípojnými vozidly traktoru, které nemají schválenou technickou zpusobilost podle zvláštního právního předpisu. Samozřejmě když stroj několikrát změnil majitele těžko už k tomu je i to tech. osvědčení. To povolení je dobré hlavně tam, kde je velký provoz a nemáte jinou možnost trasy.