To se opravdu pletete. M. se se mnou na žádné výměně čerpadla nedohodl. Ano, jednu jedinnou snahu projevili. To když bylo jasné, že Nova se o to zajímá a začne natáčet. Okamžitě kdy toto zjistili, nabídli mi úhradu všech nákladů. Zajímané ne? Rok to nešlo. Proč asi? Pan ředitel mi tyto peníze nabídl však jako projev dobré vůle, ALE výměnou za to mělo být odevzdání obou návodů a zdržení se jakéhokoli dalšího konání!!! Doslovně. Pokud to mám dokončit, nepadlo z jejich strany ani sebemenší slůvko vysvětlení či nedej bože omluvy, za ty podrazy a vylhaná zdůvodnění v zamítání reklamace. A co se týká ČOI, kdekoliv pátráte, kdekoliv hledáte, kdekoliv se ptáte, ze všech směrů ochrany spotřebitele se dostanete v ČR pouze k ČOI. A v tom co ČOI řeší máte milimetr pravdy. Ovšem ČOI DOHLÍŽÍ a DOZORUJE ... Tak je to uvedeno. Vysvětlení pojmů je také přesně definováno. Předpokládám že když máte takový přehled o tom co M. se mnou, budete mít přehled i o tomhle.
S pozdravem Petr B.