Pro 75.65. Jedna věc jsou rádobyrecenze, jiná věc osobní zkušenosti.
Nikomu nic nenutím, kor v národě lidí, kteří se odjakživa drží zaběhnutých kolejí jako h... o košile. Pouze jsem nabídl pro tazatele tu nejjednosušší bezproblémovou variantu se zcela primitivní obsluhou a obrovskou uživatelskou vstřícností.
Osobní zkušenost se sofistikovanými akumulátory: Lexus RX400h, hybridní baterie dobíjená rekuperací a chodem spalovacího motoru.Rok výroby 2006,najeto 240.000 km(stav tacho.)při měření v servisu Toyoty jsou baterie neustále schopny využívat svoji kapacitu na 86%.
Aku vyžínač Hecht 518 (už se několik let nevyrábí),rok výroby 2014,stále původní aku které ztratilo cca 1/4 původní kapacity.Mimochodem na tom vyžínači se už za tu dobu rozpadlo úplně všechno, jako první to bylo ložisko pracovní hřídele, pak celá pracovní hřídel, jen baterka drží až mi už pomalu leze na nervy.Jeden by to už nejradši hodil celý do elektroodpadu, jenže je mi to kvůli tý baterii líto.
Ono totiž základem je nabíjet zásadně co nejpomalejší nabíječkou a zdaleka se vyhýbat rychlonabíječkám. Je mi ale zcela jedno, co si kdo za svý peníze koupíte.
Mimochodem, spalovací Loncin je taky dost blbuvzdorný motor.Nebál bych se ho.