Motor je vhodný na tahání nákladů už z důvodu, že jde o poloprofi provedení s vložkou a koulovým uložením na klice pod těžkým setrvačníkem. Navíc dvojitý vzduchový filtr dává předpoklad vysoké životnosti motoru i při velké dlouhotrvající zátěži. Víte, že mezi motorem GSV pro sekačku a pro takovýto stroj jsou zásadní rozdíly? Například délka a zakončení hřídele, karburátor, setrvačník a další drobnosti. Ve světě se nosí řemeny, které proti převodovkám a spojce, která perfektně při provozních otáčkách přenáší sílu, nemají sebemenší šanci. Ano, je hřích, že čeští konstruktéři z konceptu vybudovali svoje vlastní základy (převodovky, které mají s původními licenčními dnes pramálo společného) a nasadili na to mnoho účelného nářadí, které na rozdíl od laciné konkurence opravdu funguje. Navíc se spoustě lidí potvrdilo, že na rozdíl od řemenů a dalších skvělých spotřebních pravýmyslů moderní doby, tahle maličká spojka utáhne i převodovku, která za sebou musí táhnout tři čtvrtě tuny nákladu. Navíc Gutbrod výrobu neutlumoval, ale byl koupen firmou MTD, která si ze závodu udělala centrálu pro Evropu a tyto zařízení nebyly v její obchodní politice obsaženy, proto byla po roce 1992 výroba ukončena a nenahrazena.