Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
V GCV, GXV jsou také silonové součástky a jak motory šlapou. Silonová ozubená kola mají stejné vlastnosti, jako kovová a některé i lepší. Nepřenáší hluk, vibrace, mají menší hmotnost a jsou otěruvzdorná. Předchozí motory je třeba sundat ze stroje a vypustit olej. Do těchto motorů se dá nahlédnout velmi jednoduše. A třeba ten regulátor otáček je značně dostupnější. Pro mě je Honda synonymum kvality a spolehlivosti. Kdyby tehdy byly k dispozici jiné japonské značky, dnes bych chválil třeba Yamahu, Kawasaki. Subaru mám, stejně kvalitní motory. Benzín dávám 95 Natural. Po zimě je dobré odpustit z karburátoru, nebo nechat před zimou vyjet do sucha. Olej měním podle zátěže daného motoru, zpravidla jednou za rok stačí.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika