Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Vaše úvaha je na hony vzdálená zkušenostem mechanika s předchozími motory Honda. Najděte si video rozborky předchozích motorů Honda, abyste pochopil a objektivně porovnal rozdíly. Nejzákladnější zde uvedu. Nové motory Honda jsou servisně méně náročné. Unifikace šroubů. Motor lze rozložit přímo na stroji, bez demontáže ze stroje. Kvalita je viditelná na první pohled, lopatky ventilátoru jsou kovové. Silonový regulátor otáček s kovovými packami mají předchozí motory GXV a praskaly ty kovové packy. Silonové rozvodové kolo OHV v kombinaci s kovovým kolem je vyzkoušené, velmi spolehlivé řešení. Dřívější GCV, má motor skříň s válcem v jednom kuse. Ovládání karburátoru je přesnější s lepším uložením pák. Objem oleje, zmiňujete Subaru, dělá motory s objemem oleje 1 dcl s výměnou po sezóně. Objem motoru je nepatrně zvýšen, důvodů mohlo být víc, měření výkonů jinou metodikou, požadavek zvýšení výkonu motorů. Za mě dávám Hondě 1. 30 let s motory Honda. Za zmínku stojí uložení klikovky do pouzder bloku motoru. Honda s tímto začala experimentovat už u motorů GXV s plastovým krytem motoru. Na těchto motorech bylo jedno ložisko a jedno kluzné uložení. Tento motor také provozuji, je nejvýkonnější z řady GXV, slouží znamenitě. Pozdější GCV má kluzné uložení bez ložisek, GSV má uložení v ložiscích. Je zřejmé, že se kluzné uložení klikovky osvědčilo. Důležité je používat kvalitní olej a pravidelně, nejlépe po sezóně vyměňovat. Vzduchový filtr je téměř shodný s GCV. Nenacházím na motoru slabé místo.