Seco v nejvyšší výbavě má pohon 4x4, klouby na přední nápravě vachrlaté, kolečka drží na hřídeli pero a segrovka, všechno se třese jako ratlík. tunel přibližně 20x28 cm (nejsem u traktoru a nemohu změřit) vyklápění koše elektrické, zvedání koše do cca 2 m je hydromotorem a lankem. Motor B+S s chladičem oleje 2 válce, nečiní problémy. To celé nové za 205 tisíc, podle prodejce. Náhon od motoru normálním klínovým řemenem, synchronizace nožů ozubeným řemenem. Spotřeba přiměřená. U starjetu je několik zbytečných a obtěžujících koncových spínačů, které jsou náchylné na čistotu - např poloha koše se při nevyčištění kolejnic už projeví nesepnutím sekání. Naprosto zbytečné osvětlení, jen zdroj poruch a vyšší ceny, Něco, co by se dalo nazvat palubní řídící jednotkou je sice pěkné, ale k ničemu, že motor běží slyším, že jsem si zapnul tempomat vidím na poloze přepínače apodobně, Za sezonu jsem se s tímto strojkem naučil, už se tolik neucpává jeko zjara, částečně proto, že jedu síct kratší trávu..Stejnak počkám na jaro a prodám za polovic.