Tak nazdar.Tímto reaguji na příspěvek Standy a zároveň mu děkuji.Proč jsem rozebral motor: neboštík táta byl dosti netechnický typ a údržba mu tudíž moc neříkala-olej mám dojem v motoru vyměnil za 24 let maximálně 4x.Proto když jsem stroj zdědil a zjistil že podle mě dost kouří rozhodl jsem se ho rozebrat.On i výkon při větším zatížení se zdál být slabší a navíc trochu prolínal olej dolů na spojku.Píst vykazoval na pohled lehčí známky otěru/nikoliv přidření/a kroužky vůbec nic-což je udivující.Hlava značně zakarbonovaná včetně výfuk. ventilu, vůle ventilů se mi zdály větší ve vedení-nemám s tím zkušenosti ani nářadí-proto to svěřuji odborníkům.Regulátor-vůle vůči hřídelce 0,16 mm při délce vedení 15 mm představuje vůli na ozub. kole /tzv. kyvnou/ okolo 4 mm což je fakt moc.Rozstřik oleje to asi až tak neovlivní ale ideální stav to taky nebude.No a to že vtom lítám znamená že jsem z toho trapného shánění na makovici. Každopádně děkuji a zdravím. Ahoj Logo.