Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ten popis jsem taky četl, ale jak tady ve vlákně zaznělo, je lepší nenastavovat svorník, ale použít postup se zkrácením nejbližšího delšího, aby svar byl jediný a to ten v "kovaném konci".

Jinak zkušenost s volným čepem mám takovou, že když není dostatečně utažen, dochází k většímu vymačkávání šestihranů a zejména se náprava prohne a tím je svorník namáhán ohybem a po několika hodinách provozu se u levého konce výstupu ze šnekového kola zlomí. 

Taky k té orientaci - u T20 se oře na zpátečku, takže se kola obouvají na tu dobu obráceně - kdo to potřebuje ví nebo si to promyslí sám.

Střižení závlačky u rotavátoru neznám, protože u rotavátoru ji nedávám. Při každém dolévání benzínu vezmu klíč a zkontroluji dotažení, ale je častější, že na jednu nádrž jedu jednu šířkovou sestavu a na další už jinou sestavu rotavátoru. Často na jebdnu nádrž projedu kopinatými noži nahrubo a pak předpřipravený pozemek jedu najemno rotavátorem úhlovým.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika