Křovinořezy CASTOR mají dnes stále mnoho dílů shodných s křovinořezy HONDA. Ještě před několika lety (cca 6let) používaly křovinořezy CASTOR a HONDA shodné motory a ostatní mechanické díly.. Tyto stroje se odlišovaly pouze barvou a tvarem krytů motoru. To se týká i střední řady motorových pil CASTOR CP 460 a CP 510.. HONDA postupem času od dvoudobých motorů ustoupila a dnes vyrábí pouze motory čtyřdobé.. CASTOR u těchto dvoutaktů zůstal a i nadále používá tyto, léty a praxí osvědčené motory, od obsahu válce 28ccm až 51ccm.. Co však CASTOR zdokonalil, je odpružení řidítek a motoru u profesionálních typů - 41D, 45D a 55D.. Jen doplním, že do konce roku se prodávají křovinořezy 31D, 41D a 45D za akční ceny.. Můžu-li radit s křovinořezem s použitelností na řadu let, určitě volte motor s dvakrát uloženou klikovkou, kovovým (slitina Al) karterem a náhonem mezi motorem a úhlovou převodovku ocelovou tyčí.. Takto zkonstruovaný stroj je odolný jak proti přetížení, tak většinou i proti hrubému zacházení (použití nepředpisové struny apod.) Jako samozřejmost beru, aby stroj byl vyroben v Evropě (ne pro Evropu), pozor na evropské značky vyrábějící v USA, všechna šroubová spojení mají palcový závit (witworth) a šrouby (matky) jsou tak několikanásobně dražší, než šrouby s metrickým závitem. Zdraví za f.DRUPOL Z.Řimsa