Nejsem jsi jist, ale mezi P4 a P5 bude možná rozdíl v celkovém uspořádání stroje... P4 má nádrž 7,5 l pod kapotou, ale P5 má 12 l možná vedle sedačky..tak ten rozdíl bude asi v těchto "detailech"...místo plastové kapoty je myslím kapota plechová, viděl jsem i nějakou zvláštní sérii s většími zadními a menšími předními koly - lepší "otáčivost"...apod. Záleží nakolik je to pro koho důležité...
Já mám nejslabší Starjet P1 17,5 koně, pozemek na rovině ca 2,5 tis metrů, sekání a odvoz zahradního odpadu po rovinaté polní cestě... vzhledem k tomu, že jezdím po rovině, motor výkonově bezproblému i ve vyšší trávě... celkově zatím veliká spokojenost. Na moje použití je stroj i dostatečně robustní, litinová náprava, kulové čepy v řízení, uzávěrku na rovinu nepotřebuji... Jen jsem provedl tuning na závěsu, který jsem předělal na klasickou autokouli... autokáru s trávou - ca 400 kg - to po rovině utáhne hravě. Do kopců jsem to nezkoušel, páč žádné v okolí nejsou...
Podle mých zkušeností, ale na těžší náklady, nebo například do lesa pro dříví bude určo lepší stroj typu Vari. S Vari jsem se po lese a po poli najezdil docela dost, motor Jikov, mechanická převodovka v litinové skříni, a doplněné dvojmontáže... z pole se to vyhrabalo i s 9 metrákama brambor... sice na jedničku, krokem, ale jelo to furt. To si s běžným zahradním traktůrkem neumím představit...