Založení plantáže na vánoční stromky



Marvella - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (820) - 23.66 (?)
15.12.2011 23:22

Dobrý večer Michale, sázet budu stromky asi dost blízko sebe, cca 5 metrů, ale právě z důvodu, že je chci opravdu na vánoční stromky. Zasázeny jsme měli i ty již zmiňované tak blízko. Bohužel ty, které již vyrostly se hodně tísní a je to škoda, protože se jedná o stromky různorodé, okrasné a nevynikne teď jejich jedinečnost a krása. I odborníci neodhadli, že stromky tak rychle vyrostou. Ty 10-15ti metrové měly letos přírůstek i 1 metr. Samozřejmě některé druhy rostou rychle, některé pomaleji. Marcela

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 197.50 (?), 1.12.2011 20:51, zobrazeno: 13373x

Dobrý den,

mám větší zahradu a chtěl by si na ní vysadit pár jehličnanů, které mi budou sloužit v budoucnu jako vánoční stromky. Chtěl by poradit, jaké sazenice stromků vysadit, jak daleko od sebe, aby se vzájemně nezastiňovali. Budu rád za každou radu. Jsem začátečník.

Děkuji

Michal

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 35.239 (?), 10.12.2011 23:31

Dobrý den mám stejný nápad, ale na internetu jsem zatím nebyl schopen najít podrobnější informace. Napsal jsem mail do jedně ze školek a tak uvidím, zda bude nějaká reakce. Každopádně se o informace s Vámi rád podělím a byl bych rád, kdyby to bylo i opačně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 226.212 (?), 13.12.2011 10:47

Dobrý den,

já jsem oslovil pár pěstitelů plantáží, co jsem objevil na netě, ale zatím žádná odezva. :-(

Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Marvella - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (820) - 35.114 (?), 13.12.2011 14:30