Bílé konce na borovici



host - 204.1 (?)
9.11.2007 15:00
Při poškození větví nebo jehličí může vytékat smola která po stvrdnutí může býti býlá jestli je to jen na koncích jednoletých výhonů kde jsou pupeny tak to nebude tak vážný když jsou mladé výhony v růstu mohou býti napadeny různými červci které saji mízu z jehličí a mladého výhonu po tomto zásahu reaguje borovice roněním smoly. Kdyby se to příští rok opakovalo muselo by se skusit postříkat nějakým postřikem na savé a žravé škůdce.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 254.233 (?), 8.11.2007 17:00, zobrazeno: 7238x
Před rokem jsem si koupila krásnou hustou borovici. Letos má všechny konce poseté bílou hmotou. Je to plíseń nebo snad pryskyřice? Čím je to způsobeno? Co s tím? Mám na zahradě ještě další borovici a ta je zdravá. Nemůže se nakazit? Jsem absolutní laik, tak mi prosím poraďte.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 204.1 (?), 9.11.2007 15:00
Při poškození větví nebo jehličí může vytékat smola která po stvrdnutí může býti býlá jestli je to jen na koncích jednoletých výhonů kde jsou pupeny tak to nebude tak vážný když jsou mladé výhony v růstu mohou býti napadeny různými červci které saji mízu z jehličí a mladého výhonu po tomto zásahu reaguje borovice roněním smoly. Kdyby se to příští rok opakovalo muselo by se skusit postříkat nějakým postřikem na savé a žravé škůdce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 15.196 (?), 11.11.2007 20:31