Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Kde jsou ty časy...

Máte recht, jako obvykle. A není to jen u jablek. Firmy se předhánějí aby zaujaly novinkou/new/neu. Ale nejen v jablkách, viz vedlejší vláka o rajčatech. Lidi se předhánějí z jak exotického webu nebo shopu sehnali nějakou ultra specialitu. Málokdy se ale stane, že ten zázrak je k něčemu. Například šlechtění paprik. Sortiment obrovský, každoročně několik novinek. Kvalita osiva bídná, názvy lákavé (ale zavádějící), nároky rostlin vysoké. Starou dobrou Amy překoná máloco.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika