Uhynulá slepice

host - 102.229 (?)
15.4.2019 10:21

Zdravím, ta slepice určitě uhynula v důsledku vytlačení konečníku nebo kloaky, o otravu nebo nemoc nešlo. Už jsem jí stejně vyhodil, takže o to maso nejde, spíš jen o princip, pokud zvíře uhyne např. nějakým úrazem, zakousne ji sousedův pes atd. tak jestli se dá konzumovat.  Samozřejmně kdyby mi uhynul kus, který by zjevně neměl důvod uhynout, tak bych to neriskoval...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 102.229 (?), 12.4.2019 12:41, zobrazeno: 9935x

Dobrý den,

našel jsem včera uhynulou slepici v kurníku, po prohlídce jsem zjistil, že měla vyhřezlý konečník, cca 3 cm venku (nebo kloaka, nevím, nejsem odborník) zřejmě to byl důvod úhynu. Dá se tomu nějak předejít? Dá se takováto uhynulá slepice konzumovat - pravděpodobně byla jinak zdravá, dva dny předtím určitě snášela.

Děkuji za info,

Honza

host - 157.239 (?), 12.4.2019 16:57

Honzo, na konzum uhynulého zvířete raději zapomeňte! Mohla uhynout i v důsledku otravy nebo nákazy-jsou i takové, které mohou způsobit velké potíže lidem!! Raději dbejte na co největší čistotu chovu i sebe samého... SPCH. P.S.: Žádám správce, aby zabránil prodlení-může jít o zdraví zvířat a lidí.

host - 148.5 (?), 13.4.2019 11:48

Tak syrovou ji nejspíš pán konzumovat nebudewink No, chcíplou slepici, bych nanejvíš uvařila psovi, v dnešní době snad nouzí nikdo netrpí, aby musel jíst uhynulá zvířata a rostla by mi v huběcheeky

host - 102.229 (?), 15.4.2019 10:21

Zdravím, ta slepice určitě uhynula v důsledku vytlačení konečníku nebo kloaky, o otravu nebo nemoc nešlo. Už jsem jí stejně vyhodil, takže o to maso nejde, spíš jen o princip, pokud zvíře uhyne např. nějakým úrazem, zakousne ji sousedův pes atd. tak jestli se dá konzumovat.  Samozřejmně kdyby mi uhynul kus, který by zjevně neměl důvod uhynout, tak bych to neriskoval...

host - 148.5 (?), 15.4.2019 10:39